blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
någon som vet hur det har gått i linköping så här långt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:2194750någon som vet hur det har gått i linköping så här långt?
Resultat efter kvalenblom skrev:2194750någon som vet hur det har gått i linköping så här långt?
håkan skrev:2195241heat 1 450 finns på
http://lms06.mine.nu/resultat/060528-LMS-SM/
//håkan
EDIT: Ska se om jag kan/hinner fortsätta göra såhär framöver... det är en heeeeeel del här o göra![]()
nuså.. delar af filen kom bara framblom skrev:2195323ser inget![]()
tackarhåkan skrev:2195388nuså.. delar af filen kom bara fram
Olof Eriksson skrev:2197939Vad hände Kallies och Tim?
Båda gick omkull på sista varvet, oberoende av varandra dock. Härlig fajt i det rejset mellan dom två och Ejdehage. Är ganska säker på att ordningen var Stambeck, Engström, Ejdehage då start/mål passerades för sista varvet.rejser skrev:2198612Körde Engström och Stambeck lite crocket i heat 2? De har snabbaste tiderna men hamnade långt ner och Engström saknar vänster barkbuster på en bild såg jag.
Spider skrev:2198618Båda gick omkull på sista varvet, oberoende av varandra dock. Härlig fajt i det rejset mellan dom två och Ejdehage. Är ganska säker på att ordningen var Stambeck, Engström, Ejdehage då start/mål passerades för sista varvet.
.
rejser skrev:2198612Körde Engström och Stambeck lite crocket i heat 2? De har snabbaste tiderna men hamnade långt ner och Engström saknar vänster barkbuster på en bild såg jag.
rejser skrev:2198636Okaj...ja det måste ha gått undan, nästan en sekund snabbare varvtider än 450 vinnaren.
Sen förändrades banan ganska mycket under körningarna också, gick som aldrig riktigt jämföra mellan klasserna. Vallar blev större och däck flyttades, nu vet jag inte hur mycket det blev av det senare i heaten men på kvalen så gjordes det om chikaner osv mellan heaten.rejser skrev:2198636Okaj...ja det måste ha gått undan, nästan en sekund snabbare varvtider än 450 vinnaren.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |