någon som vet hur det har gått

liljekvist skrev:
2202701 men du ska ju köra i Tranås har jag ju sagt :7peta
Var det inte du som rekommenderade nåt annat igår ? Eller missförstår jag 'Spider bara att välja rätt altenativ då... Spertman är ju lugn och fin nere i Tranås utan dig, jag lovar' totalt ?

I vilket fall som helst så var ju Lucky9 upptagen i helgen så man lär ju ändå inte kunna rodda ihop detta till Tranås så......

Här försöker man vara kreativ och vad får man för det....... :4skrika

.

Spider skrev:
2202754 Var det inte du som rekommenderade nåt annat igår ? Eller missförstår jag 'Spider bara att välja rätt altenativ då... Spertman är ju lugn och fin nere i Tranås utan dig, jag lovar' totalt ?

I vilket fall som helst så var ju Lucky9 upptagen i helgen så man lär ju ändå inte kunna rodda ihop detta till Tranås så......

Här försöker man vara kreativ och vad får man för det....... :4skrika

.
ja rätt altenativ är ju att raca själv. :) Annars syns vi i Örebro.

Asså... Jag brukar göra så att jag sätter datorn på inspelning med tv-kortet.

Sen redigerar jag bort reklam, gör en startmeny (om det är olika inslag) och sen väljer jag att skapa EN dvd-skiva (typ "best quality to fit one dvd" eller nåt sånt). Så resultatet blir max 4,7Gb.

Jag brukar göra så med motogp och det funkar fint. Kvaliteten blir inte äkta "dvd" eftersom jag tar emot analogt till tv-kortet men det blir godkänt på tv'n till slut.

Jaja... Återkommer när jag faktiskt HAR det inspelat. Det har gått åt pipan förr... Men jag borde ha lärt mig av misstagen nu och bör lyckas. :)

Själv är jag inte så intresserad av enduro men det är ju motorcyklar... Ska det vara med eller ska jag strunta i det?

/Lucky9

Lucky9 skrev:
2204055
Själv är jag inte så intresserad av enduro men det är ju motorcyklar... Ska det vara med eller ska jag strunta i det?

/Lucky9
enduro, RR, supermoto - ta med allt :tummenupp

Vad det du som hade lite film på en herre som slår över framlänges i starten i Örebro? :3freak :hihi[/QUOTE]

Jaha det var du :) , ja bromsen verkar ju ta bra iaf...
Jo d finns en liten filmsekvens på detta, men svårt att se vem det är och farsgubben blev så till sig att han typ tappar kameran :lol
Gick det bra, för det ser lite otäckt ut när hojen klipper dig i ryggen.
Själ rammar jag Tim och blir sedan överkörd av två andra, men d gick skapligt.

Gillisson #147

Rancid-Racing skrev:
2207458
Jaha det var du :) , ja bromsen verkar ju ta bra iaf...
Jo d finns en liten filmsekvens på detta, men svårt att se vem det är och farsgubben blev så till sig att han typ tappar kameran :lol
Gick det bra, för det ser lite otäckt ut när hojen klipper dig i ryggen.
Själ rammar jag Tim och blir sedan överkörd av två andra, men d gick skapligt.

Gillisson #147

:D Det måste jag få se!

Jag visste inte ens att hojen träffade mig i ryggen, så det va ingen fara. Värre va det att landa på huvudet. Kan nog tacka EVS & deras nackskydd att jag inte är stelopererad nu :gnissla . Va ganska groggy när jag reste mig upp, men kunde ju köra sen iaf.

Djävla tur ingen skadade sig allvarligt :Bugar

Olof Eriksson skrev:
2207727 Måste säga detsamma om 450-kraschen i första heatet...

Absolut! Jag hade första parkett & va bombsäker på att dom skulle rödflagga. Underade om jag hade drömt när jag kom i svängen kommande varv. Inte kunde väl funkisarna få bort alla hojar o förare så snabbt? :va Nope. Men hårdingarna körde iväg för egen maskin! :tummenupp

Lucky9 skrev:
Jag missade det igår så jag kommer spela in det digitalt på fredag men det blir i "dvd-kvalitet" och därmed ganska stort. Åker bort i helgen så jag kommer inte kunna komprimera det förens nästa vecka. Men om intresset kvarstår då så kan jag ju göra det och kasta upp nånstans för nerladdning.

/Lucky9
Hörrö kompis visst blir det nå nerladdning!? :) Det vore heeelt kanon! (då man inte fått se nåt av racen på tv än...)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph