Någon som skall köra på Knudan imorrn?

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Imorrn och på fredag anordnar racing4fun.dk en heldag på Knudan, någon som skall dit?

Jag och farsan skall dit och harva runt imorrn, så vi ses där i så fall! Nu skall jag sova så jag orkar köra riktigt snabbt. :banana

Jag o Granny var där och kommer i morgon. Nu j-ar ska det köras, även om det blir långsamt... :tungan

McFille: hoppas det inte lossnar fler saker från hojen i morgon :)

Vi ses!!

Tweetie skrev:
Jag o Granny var där och kommer i morgon. Nu j-ar ska det köras, även om det blir långsamt... :tungan

McFille: hoppas det inte lossnar fler saker från hojen i morgon :)

Vi ses!!

Gott att du kunde köra i blå grupp! Skall du köra imorrn också? Härligt! Hade gärna gjort det med, men kan tyvärr inte... :(

Ha det najs, o kör alla pass i så fall! ;)

Någon som kan berätta lite mer om morgondagen så att man vet vad som händer och om det är lönt att åka dit och titta. Jag är inte så insatt i Racingsvängen men sitter gärna och slötittar lite och lyssnar. :)
Sedan är det ju alltid en förevändning för att få ta en runda med hojen. :yoparty

Tweetie - Jo, missade faktiskt TVÅ pass pga. mutterjäkeln... :(
Men jag håller med dig, det är jobbigt att köra 7 pass på den korta tiden!

Easyrider - Det är en dansk firma, racing4fun som anordnar bankörning helt enkelt, för gatåkare. Ungefär som bike-event med 4 olika klasser som turas om att köra, dock med lite fler pass med danskarna.

Mycket hojar som kör, skulle gissa på att vi var 60-80 pers som körde idag.
Många läckra hojar (danskarna verkar ha förkärlek för Ducati...), så om du har vägarna förbi är det helt klart värt ett stopp. Eller varför inte köra själv? Bara o sticka dit och kolla om det finns någon plats ledig! :tummenupp

Så, nu är 2-dagars körningen med danskarna avklarad! Har varit kul!

Körde alla 7 pass, dock ett pass med bara 3 varv pga omkullkörning med brutet nyckelben (aj!) som resultat för killen. Surt för honom och surt för oss som missade ett pass.

Men måste säga att det var rätt få olyckor/avkörningar i min grupp under dessa 2 dagar.

Har iaf fått bekräftat att jag är så långsam som jag trodde :tungan

Tweetie skrev:
Så, nu är 2-dagars körningen med danskarna avklarad! Har varit kul!

Körde alla 7 pass, dock ett pass med bara 3 varv pga omkullkörning med brutet nyckelben (aj!) som resultat för killen. Surt för honom och surt för oss som missade ett pass.

Men måste säga att det var rätt få olyckor/avkörningar i min grupp under dessa 2 dagar.

Har iaf fått bekräftat att jag är så långsam som jag trodde :tungan

Ajaj, surt för killen! Men kul för dig som fick köra mycket! :tummenupp
Ni hade grymt väder idag igen, härligt. En annan har suttit inne hela dan och plugga inför tenta imorrn... :(

Höll du jämnt tempo med de andra i blå grupp eller? De hade ju ändå rätt hyfsat flås tycker jag...för att vara gatåkare. :rolleyes:

Gah, vad gör jag här, måste plugga! :huvet

En del var jag långsammare än och en del snabbare, så jag var inte snigeln i gruppen iaf... :)

Tyckte det var väldigt ojämnt i blå. Röd verkade mer jämna och verkade köra om bättre än vad vissa i min grupp gjorde. Men helt ok.

Hoppas tentan gått bra!

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back