Någon som fått tag i Faster filmen ?

Samma här, hade också gärna varit med där.
Förstår iofs att dom är lite restriktiva i dessa antipirat tider.

ace748 skrev:
Samma här, hade också gärna varit med där.
Förstår iofs att dom är lite restriktiva i dessa antipirat tider.

Det är väl inga problem att komma in där? Titta i tråden jag länkade till ovan o prata med rätt folk...

Vad jag har förstått så säger "rätt folk" att man måste vara en gammal medlem för att få ett lösenord. ;)

frankof skrev:
Jodå, jag har PMat "zykl0n", men det går inte fort i semestertider ;)
Ahhh, kan tänka det...

ace748 skrev:
Vad jag har förstått så säger "rätt folk" att man måste vara en gammal medlem för att få ett lösenord. ;)
Ajdå, ja det är kanske inte så dumt egentligen... Som du säger, i antipirattider...

KNAS skrev:
Tacka gud för stabila seeders! Kommer dock låta programmet stå igång under dagen.
Vilka filer är det som ligger på bittorrent? *.rar? eller *.img (funderar på om det går att "byta" från ftp till torrent)

frankof skrev:
Vilka filer är det som ligger på bittorrent? *.rar? eller *.img (funderar på om det går att "byta" från ftp till torrent)
Inget av det.
Det är .vob-filer

Äntligen nedladdat via BitTorrent!

Tack allihop! :) Nu har jag nåt att titta på efter GP't.

Ligger självklart kvar och seedar!

/B)

Finns det någon vänlig själ som vet hur man kan göra en DVD skiva av .VOB filerna.
Testade att bränna alla filer på en DVD skiva men spelaren kunde inte kännaigen filerna så det blev bara bajs :huvet

capoeira-R1 skrev:
Finns det någon vänlig själ som vet hur man kan göra en DVD skiva av .VOB filerna.
Testade att bränna alla filer på en DVD skiva men spelaren kunde inte kännaigen filerna så det blev bara bajs :huvet

Bränn med dvd shrink, www.doom9.org , om det inte går att dra ner programmet så stäng din firewall medan du tankar.

Last edited:
Om det finns någon vänlig själ som är villig och skicka filmen via msn eller icq kan ni väl pma mig. Har 8mbit så det bör väl gå hyffsat fort.

capoeira-R1 skrev:

Du måste ställa in DVD-Video i brännarprogrammet. Data DVD-formatet fungerar ej i DVD-spelarna.
Själv brände jag i Nero Burning ROM och det fungerar perfekt. (EasyCD Creator fungerade inte för mej)

/B)

BMS skrev:
Du måste ställa in DVD-Video i brännarprogrammet. Data DVD-formatet fungerar ej i DVD-spelarna.
Själv brände jag i Nero Burning ROM och det fungerar perfekt. (EasyCD Creator fungerade inte för mej)

/B)
Det fixade sig :) jag var tvungen att skapa en VIDEO_TS map först (med .VOB filerna i) så nu funkar det perfekt.

Skall smälla upp projektorn när det blir mörkare och kolla på filmen.

min retta skall få jobba imorgon :lol

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...