Någon som fått tag i Faster filmen ?

sanntur skrev:
Gör jag nåt "fel" eller varför hittar jag den inte??
Du gör säkert fel. Men jag ska ha den nedladdad om två timmar enligt räkneverket. Så jag kan bränna en dvd åt dig med imorgon...

Skicka PM med inloggningsuppgifter.

maol69 skrev:
Kan jag slanga den från dig på nån ftp lr likn. så kan jag ju lägga upp den där..
(tror man måste sitta inom Volvo när man lägger ner där, antar jag..)

OBS! Ni missade väll inte slutet.... Efter eftertexterna så visar de ifrån Cannes..... :fyllisar

duccen900ss skrev:
OBS! Ni missade väll inte slutet.... Efter eftertexterna så visar de ifrån Cannes..... :fyllisar

Och under eftertexterna så får vi gatåkare lite goa tips om hur man kör fortare på gatan ... rossis "Fakkin idiot rider cars" är obetalbar...

duccen900ss skrev:
Har du bränt ner den på dvd? Skulle du kunna bränna ner den åt mig å ev mötas upp nånstans..? Har ingen egen dator :(

Firefly skrev:
Du gör säkert fel. Men jag ska ha den nedladdad om två timmar enligt räkneverket. Så jag kan bränna en dvd åt dig med imorgon...

Du får gärna bränna en åt mig om du har lust, givetvis mot betalning.
Eller någon annan som kan tänka sig att göra det, då jag inte får till det.

Håller på och konverterar den till en WM9 (.wmv) på ca 1,5 m/bit. Skulle tippa att hela rasket blir ca 1GB. Säg till via PM om någon vill ha den på ftp. Fixar imorgon (torsdag) isf.

//D

loser skrev:
Håller på och konverterar den till en WM9 (.wmv) på ca 1,5 m/bit. Skulle tippa att hela rasket blir ca 1GB. Säg till via PM om någon vill ha den på ftp. Fixar imorgon (torsdag) isf.

//D
Perfa!

Min icke regionsfria spelare klarar inte att spela upp den, men på PC:n går det bra. Blir en DVD inte automatiskt regionsfri när man rippar med t.ex. DVDdecrypter?

Kan tilläggas att det var en ISO jag drog ned och brände som image med Nero Express.

Tog hem den å brände den med Clone Dvd. Fungerar perfekt. Den filmen
va ju kanon ju.

norrlansguld skrev:
Du får gärna bränna en åt mig om du har lust, givetvis mot betalning.
Eller någon annan som kan tänka sig att göra det, då jag inte får till det.

PM:a din adress...

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...