Någon som fått tag i Faster filmen ?

Får inte torres till att funka , får ett meddelande där det står : d14:failure reason14:need info_hashe
och har ingen aning vad det betyder :kocko

EvilEd skrev:
Får inte torres till att funka , får ett meddelande där det står : d14:failure reason14:need info_hashe
och har ingen aning vad det betyder :kocko

Att den "hashar" beror på att den läser av infon av dina filer, av ngn anledning fungerar det ej.

Jag har tankat hem den, bränt ut den, kollat på den i kväll & fixade själv ett grymt omslag till DVD-fodralet. Jag tankade hem den på ca6 timmar i hastighet mellan 80-120kb/s. Behöver ngn mer tanka så kan jag starta min Torrent.

/X-up

X-up skrev:
Att den "hashar" beror på att den läser av infon av dina filer, av ngn anledning fungerar det ej.

Jag har tankat hem den, bränt ut den, kollat på den i kväll & fixade själv ett grymt omslag till DVD-fodralet. Jag tankade hem den på ca6 timmar i hastighet mellan 80-120kb/s. Behöver ngn mer tanka så kan jag starta min Torrent.

/X-up

Ok tack , blev inte mkt klokare .
Hittade den på SH hub så jag plockar den där ifrån , laddar med c:a 660 kb/s :tummenupp

sunkan skrev:
inte riktigt så jag menade!!.. Jag trodde det skulle vara skön rejs rulle..
i stället va det ju en typ dokumentär..

Ja, det är ju typ liksom det det är... den bästa som gjorts, imho. Full med rock'n'roll...

Last edited:
Du letar upp torrent filen som du vill ha och högerklickar,väljer spara som.
Sedan när du dubbelklickar på den filen i din dator så startar ditt torrentprogram och nedladdningen startar.(Jag använder "BitComet" som funkar skitbra).

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti