Någon med 600cc som vill rejsa mot BMW (filmas)?

Tack för en kul kväll. :D Bilen går fint. :tummenupp

Han som körde hojen tyckte också de va j ''ligt kul.

Tack själv! Var troligen relät till ena soppapumpen som började dumma sig i sista repan, så jag inhandlar ett nytt i morrn :) Film kommer förhoppningsvis ikväll :)

Det här får vi göra om! Gärna med en 600cc eller liknanade också!

Jag kan köra med min K8 samt får nog med mig med en kompis med sin R6:a om det är av intresse?
Då har du en 600 att prova mot!
Återkommer i morgon, passar det på lördag eller söndag bäst?

En 750 går kalasfint! :) Lördag?

Du får jobba dig neråt tills du hittar en du spöar ....... har en gammal CP groda i garaget. Ring när du känner det är dags att vinna!:tungan

Skojar, tydligen rätt bra klipp i den där Bimer'n:yoparty.
På tal om BMW ; klicka på länken och sen på "Bertil i .." Det är kille med snurr på sin BMW, ska ni veta!!!! http://www.hurtigsverktyg.se/video.html

Som på gamla goda tiden när Jesus gick i knäbyxor; alla Amazoner med dubbla Webrar, R-kam och steg2 topp hade 180 hästar. Rätt trattar = 190 hästar... eller hur?!
Nej, hela debatten kring bil vs. hoj är utan rot i verkligheten. Det finns ingen hoj som slår världens snabbaste bil i toppfart - aldrig! Det finns inga sportiga gathojar som spöar riktigt sportiga gatbilar på kniksiga Musse Pigg vägar - aldrig! Å andra sidan finns det inga gatbilar någon utav oss har råd att köpa som gör 0-100 på 3 sekunder eller mindre och fortfarande duger på långa semesterresor - aldrig!
Att bjuda in en sekshundring för att räjsa mot en trimmad Bajer är väl bara något man gör därför att man vet vart limiten ligger för tysken; alla 600 han mött har han spöat - från 750 och uppåt åker han på pisk :arsele.... inget man vill ha på skrytvideo, eller hur .................. skojar bara!:D

Och jo - jag har en 600a. Men nej - jag ställer inte upp!
Fast detstår ju även en FZR1000 i garaget ........ nej, jag är för gammal och feg och tycker inte om att förlora.

1098 vs gallardo=
http://www.youtube.com/watch?v=ZZKRphfVHqI

eller du kansek bara skojjade om det där med att inga mc tar någon sportbil på knixiga vägar? :tummenupp

1098 vs gallardo=
http://www.youtube.com/watch?v=ZZKRphfVHqI

eller du kansek bara skojjade om det där med att inga mc tar någon sportbil på knixiga vägar? :tummenupp

Absolut inte. På den långa rakan och i högfartsböjarna vinner hojen på filmsnutten - i de knixiga partierna blir den efter eller körs in av Lambon.
4 hjul är snabbare i böjar, hojar axar bättre. Så är det!:hjälm

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...