Någon med 600cc som vill rejsa mot BMW (filmas)?

Shit, du kämpar verkligen i motvind.

Trodde att det på ett sånt här ställe skulle vimla av adrenalinstinna fartgalningar som till varje pris ville rejsa mot allt som rörde sig, men ack så fel det var.

:hojsmilie

Trodde jag med =) Är ju inget seriöst utan bara en kul grej liksom. Får väl uppa tråden i vår igen, fcik ju iaf köra ett race mot en hoj i år :D

Dags att uppa denna tråd igen känner jag, alla kanske inte fått ut sina hojjar än men det är väl lika bra att vara ute i god tid har jag lärt mig nu =P

Finns det några som är sugna på att dra lite snart, FÖR SKOJ SKULL? Har fortfarande inte hittat nån med en 600cc som vill köra.

Dags att uppa denna tråd igen känner jag, alla kanske inte fått ut sina hojjar än men det är väl lika bra att vara ute i god tid har jag lärt mig nu =P

Finns det några som är sugna på att dra lite snart, FÖR SKOJ SKULL? Har fortfarande inte hittat nån med en 600cc som vill köra.

joho, en R6a ;)
[YOUTUBE-ID]2PCXvX3H8oE[/YOUTUBE-ID]

Tokdiggar din bil btw, har själv en E30 som ska turbomatas till vansinne inom en snar framtid.

Det självklara är att en person som har en M3a tycker självklart att "det är en grym bil"... dock finns det inte en CHANS I VÄRLDEN att den hänger med. Min K5a gör 160 på 1ans växel... då måste M3an växlat till 4an... bara under den sammanlagda tiden det tar för M3an att växla är jag uppe i 200... :crash

Det självklara är att en person som har en M3a tycker självklart att "det är en grym bil"... dock finns det inte en CHANS I VÄRLDEN att den hänger med. Min K5a gör 160 på 1ans växel... då måste M3an växlat till 4an... bara under den sammanlagda tiden det tar för M3an att växla är jag uppe i 200... :crash

M3 E92 Coupe?

Kör mot denna

[YOUTUBE-ID]7I5meTOzVDA[/YOUTUBE-ID]

Du har mycket att lära min Padawan

En kollega har en Toyota Supra som jag absolut inte skulle vilja köra i kapp med.
Skulle kanske kunna hålla jämnt upp till 150 men sedan är det game over.
För att inte tala om när det börjar svänga...

Med det sagt så är det lik förbannat roligare att åka hoj än bil.

160 på 1an?? Du menar inte på 2an? :) :glömdet

Det kan du få tro, men när det börja gå riktigt fort så är chansen ganska så stor att du kommer att få se bilens bakljus sakta försvinna.

Det kan du få tro, men när det börja gå riktigt fort så är chansen ganska så stor att du kommer att få se bilens bakljus sakta försvinna.

Då frågar jag dig om du kört en k5a eller någon sporthoj av senare modell? Tror inte att m3an gör över 300 GPS-km/h... och även om hojen kommer dit på kanske 20-25 sekunder och bilen kommer dit efter 2minuter så vad är det för mening att rejsa? Jag menar... vad räknas som vinst? Om bilen gör 302 km/h efter 5minuter eller hojen gör 299km/h efter 20-25 sekunder... :crash

Din Gsx-r 1000 från 2003 är säkert jättefin men det är stor skillnad på den och uppdateringen till 2005... men det visste du säkert. :glömdet

Last edited:
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...