Någon med 600cc som vill rejsa mot BMW (filmas)?

Tack för en kul kväll. :D Bilen går fint. :tummenupp

Han som körde hojen tyckte också de va j ''ligt kul.

Tack själv! Var troligen relät till ena soppapumpen som började dumma sig i sista repan, så jag inhandlar ett nytt i morrn :) Film kommer förhoppningsvis ikväll :)

Det här får vi göra om! Gärna med en 600cc eller liknanade också!

Jag kan köra med min K8 samt får nog med mig med en kompis med sin R6:a om det är av intresse?
Då har du en 600 att prova mot!
Återkommer i morgon, passar det på lördag eller söndag bäst?

En 750 går kalasfint! :) Lördag?

Du får jobba dig neråt tills du hittar en du spöar ....... har en gammal CP groda i garaget. Ring när du känner det är dags att vinna!:tungan

Skojar, tydligen rätt bra klipp i den där Bimer'n:yoparty.
På tal om BMW ; klicka på länken och sen på "Bertil i .." Det är kille med snurr på sin BMW, ska ni veta!!!! http://www.hurtigsverktyg.se/video.html

Som på gamla goda tiden när Jesus gick i knäbyxor; alla Amazoner med dubbla Webrar, R-kam och steg2 topp hade 180 hästar. Rätt trattar = 190 hästar... eller hur?!
Nej, hela debatten kring bil vs. hoj är utan rot i verkligheten. Det finns ingen hoj som slår världens snabbaste bil i toppfart - aldrig! Det finns inga sportiga gathojar som spöar riktigt sportiga gatbilar på kniksiga Musse Pigg vägar - aldrig! Å andra sidan finns det inga gatbilar någon utav oss har råd att köpa som gör 0-100 på 3 sekunder eller mindre och fortfarande duger på långa semesterresor - aldrig!
Att bjuda in en sekshundring för att räjsa mot en trimmad Bajer är väl bara något man gör därför att man vet vart limiten ligger för tysken; alla 600 han mött har han spöat - från 750 och uppåt åker han på pisk :arsele.... inget man vill ha på skrytvideo, eller hur .................. skojar bara!:D

Och jo - jag har en 600a. Men nej - jag ställer inte upp!
Fast detstår ju även en FZR1000 i garaget ........ nej, jag är för gammal och feg och tycker inte om att förlora.

1098 vs gallardo=
http://www.youtube.com/watch?v=ZZKRphfVHqI

eller du kansek bara skojjade om det där med att inga mc tar någon sportbil på knixiga vägar? :tummenupp

1098 vs gallardo=
http://www.youtube.com/watch?v=ZZKRphfVHqI

eller du kansek bara skojjade om det där med att inga mc tar någon sportbil på knixiga vägar? :tummenupp

Absolut inte. På den långa rakan och i högfartsböjarna vinner hojen på filmsnutten - i de knixiga partierna blir den efter eller körs in av Lambon.
4 hjul är snabbare i böjar, hojar axar bättre. Så är det!:hjälm

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back