Någon med 600cc som vill rejsa mot BMW (filmas)?

ja!

men en diskussion som uppenbarligen inte leder någonstans utan att någon inser det? kör istället och våga åka på torsk :)

ja!

Precis! Vem var ute på hojen igår!
De vill tjöra mot en nyare original sexhundra sporthoj.

Pjuuunis! :mad:

Problemet med stående start är att föraren påverkar utgången alldeles för mycket om man bara ska jämföra prestandan mellan två fordon (om inte samma förare har möjlighet att köra upprepade gånger med bägge hojarna). En stående start mellan R6:an och din H-D är ju ganska ointressant. R6:an har alldeles för kort hjulbas för att göra snabba starter med. Roligare då att se vad som händer när bägge förarna kan ge järnet, utan att hållas tillbaka av sådana saker som chassigeometri.

Dra från 70km/h till runt 180km/h så har ni definierat racet. Förste man som läser av 180km/h släpper av.

Hur som helst vore det kul att se H-D:n jämfört med bilen och de andra hojarna.
70? är du inte slug männska de räcker att de rullar 30-40kmh räcker! om de ska va sånt tjat om rullande start.

Nu tycker jag förvissom om min egen penis, men föredrar att inte fingra på någon annans, trots detta tycker jag att rejs är bland det roligaste som finns. Det måste isf innebära att min penis är väldigt liten. Det här är inget blodigt allvar, oavsett vem som vinner av oss kommer inte den andre komma med saker som att det var vinterluft i däcken, wunderbaumen var fel färg eller fälgekrarna var felgängade. jag kör som sagt gärna från stillastående också, men med tanke på allt som måste stämma för att kunna komma iväg bra, och att det sällan stämmer med +4 grader i backen och dieselhal rödljus-asfalt så tycker jag att rullande start är mer jämförbart. Under 100km/h är ingen ide att starta från, eftersom bilen ska ha en chans att få ner effekten i backen, men det ska såklart köras i olika intervaller, det mest intressanta bör vara att starta från runt 200 och se vem som har övertaget. Jag tycker att för många hakar upp sig på att det minsann inte går att jämföra en trimmad bil mot en standardhoj osv, varför i helvete går inte det? det är nämligen precis vad vi kommer göra :D Jag har kört ett sånt här arrangerat rejs med video förut, mot en M6 och en småvässad SL55 AMG, tyvärr i lite för låga hastigheter för att bilarna skulle göra sig rättvisa. det är väl precis hur kul som helst att förutsättningslöst och i utbildningssyfte arrangera sådana körningar för att visa både bilfolk och hojfolk. De flesta som kör hoj, oavsett vad de nu har för hoj, tror att de steker allt från F1-bilar till Top fuel-kärror medans de flesta bilmänniskor tror att deras chippade Volvo V70 är snabbare än en Hayabusa. Nu hoppas jag att R6an kommer med ikväll eftersom det var en 600 det hela handlade om från början. Är man öppensinnig och inte rädd att förlora så har man lite roligare ;)

*massa text* Nu hoppas jag att R6an kommer med ikväll eftersom det var en 600 det hela handlade om från början. Är man öppensinnig och inte rädd att förlora så har man lite roligare ;)

måste göra dig besviken då jag varken hinner eller har tid för sådant ikväller. möjligtvis till helgen. men de blir ändå ingen rättvis jämförelse då jag väger alldeles förmycke och i sådana fall inte gör min maskin rättvist utslag.

så de vore ju bättre om den förre 600cc talaren kunde joina.

samt att jag inte bytt olja eller drivpaket ännu.. inte ens beställt.

Nu tycker jag förvissom om min egen penis, men föredrar att inte fingra på någon annans, trots detta tycker jag att rejs är bland det roligaste som finns. Det måste isf innebära att min penis är väldigt liten. Det här är inget blodigt allvar, oavsett vem som vinner av oss kommer inte den andre komma med saker som att det var vinterluft i däcken, wunderbaumen var fel färg eller fälgekrarna var felgängade. jag kör som sagt gärna från stillastående också, men med tanke på allt som måste stämma för att kunna komma iväg bra, och att det sällan stämmer med +4 grader i backen och dieselhal rödljus-asfalt så tycker jag att rullande start är mer jämförbart. Under 100km/h är ingen ide att starta från, eftersom bilen ska ha en chans att få ner effekten i backen, men det ska såklart köras i olika intervaller, det mest intressanta bör vara att starta från runt 200 och se vem som har övertaget. Jag tycker att för många hakar upp sig på att det minsann inte går att jämföra en trimmad bil mot en standardhoj osv, varför i helvete går inte det? det är nämligen precis vad vi kommer göra :D Jag har kört ett sånt här arrangerat rejs med video förut, mot en M6 och en småvässad SL55 AMG, tyvärr i lite för låga hastigheter för att bilarna skulle göra sig rättvisa. det är väl precis hur kul som helst att förutsättningslöst och i utbildningssyfte arrangera sådana körningar för att visa både bilfolk och hojfolk. De flesta som kör hoj, oavsett vad de nu har för hoj, tror att de steker allt från F1-bilar till Top fuel-kärror medans de flesta bilmänniskor tror att deras chippade Volvo V70 är snabbare än en Hayabusa. Nu hoppas jag att R6an kommer med ikväll eftersom det var en 600 det hela handlade om från början. Är man öppensinnig och inte rädd att förlora så har man lite roligare ;)

Du tog orden ur munnen på mig! :)

Gu va jag e bra på att skapa debatt o ilska :D...
Folk e noga me att påpeka att de har normalstora penisar oxå...

Själv brukar ja gå på streetrace när tillfälle ges, o snubblar ofta över sådana medans ja jobbar då jag håller till på avlägsna vägar på industriområden ofta o då stannar jag såklart till o kollar lite =)...

Gu va jag e bra på att skapa debatt o ilska :D...
Folk e noga me att påpeka att de har normalstora penisar oxå...

Själv brukar ja gå på streetrace när tillfälle ges, o snubblar ofta över sådana medans ja jobbar då jag håller till på avlägsna vägar på industriområden ofta o då stannar jag såklart till o kollar lite =)...

Jo, vi har ju de som tycker om att titta på små penisar också, icke att förglömma.

Hejda dig innan storhetsvansinnet bryter ut.

Jörgen tycker nog om både små o stora, så du har en chans vilket som...

:va

Var kom min penisfixering in i detta, det var du som tog upp könet på tapeten om hur de som körde hade små osv. Vet du det är du uppenbarligen insatt. Avslöjar du på det att du gärna tittar på, då får du väl stå ditt kast?

Vill du nödvändigtvis veta, din lilla smygis, gillar jag inte snoppar vidare utöver min egen! Däremot är jörgen är härlig gammal gubbe som jag hoppas tycker om mig och inte min kewk. Det finns trotsallt ett sätt att umgås herrar mellan utan att blanda in kön, om du upptäckt den sidan av vänskap?

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...