S4power
Ny medlem
Hur står sig en speedtriple-06 mot en gixxer eller liknande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vart ska jag någonstans??? Skulle nog kunna ställa upp med r6:an...
Ja du är ju fena på att starta snabbt med R6:a iaf!![]()
Tror jag inteHaha va bara tur
Lite mer trim i år också...
Det är alltid lika roligt när det pratas mc vs bil.. Många hojåkare föstår inte att det finns potenta bilar och tror att det räcker att kugga ner en kugge och vrida på för att steka bilen lätt.. så är inte alltid fallet
Att en modern tusenkubikare är grymt snabba när dom används rätt är helt klart, dock klarar inte alla av att använda dom fullt ut och det ger oss bilister en chans till att vinna.. För det är inte vad som står på pappret som avgör rejsen utan vem som kommer först på gatan som gör det![]()
Sugen på att få spö?? haha![]()
Komsi komsi...
Vi våldtar den här trådenMen visst det vore det kul att rejsa en gång till nu med nya snurran jag monterade i hojen i vintras. Anytime!
![]()
Hm mer än dubbla kubiken... finns vis risk att man får feting spöööö haha
Det är alltid lika roligt när det pratas mc vs bil.. Många hojåkare föstår inte att det finns potenta bilar...
Ja det borde ju vara så, trots stötstänger och 2-ventilstoppar, enkelförgasare och tyngre hoj. Men din hoj gick ngt sjukt bra för att vara en 600 redan förra sommaren!Skulle vara kul om det var du som fick dra mot BMW:n
Nu ska jag kvista till garaget.
/J
Hur står sig en speedtriple-06 mot en gixxer eller liknande?
Spinner 1an, 2an och 3an för mig![]()
Sunkan: skickar PM nu! =)
Detta är inget allvarligt (som oljekyld skrev) Endast en kul grej för att se hur mkt som skiljer osv! Vet redan att jag kommer åka på tokspö av en gixxer 1000, men det skiter jag iKul att gasa ändå!
Stämmer så bra såJag tar inte ut någon vinst i förskott, det visar sig vem som är snabbast, det komemr också skilja beroende på vilka intervaller vi kör i. Som sagt, ingen av oss har torskfrossa utan vi vill bara bidra till upplysningen på Zatzy![]()
Har du och Sunkan rejsat tidigare? I want the story!Ja det borde ju vara så, trots stötstänger och 2-ventilstoppar, enkelförgasare och tyngre hoj. Men din hoj gick ngt sjukt bra för att vara en 600 redan förra sommaren!Skulle vara kul om det var du som fick dra mot BMW:n
Nu ska jag kvista till garaget.
/J
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |