Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
liknande notis i aftonhoran, något mer dramatiskt?
http://wwwc.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70253516_852__,00.html
Nu är det så att jag bor i Laholm så jag vet att folk inte är arga.
De är förbannade!
exakt, ge honom medalj med guldkant på och gör honom/henne till hedersmedlem här!
Hehe ja dem är större deffinitivt mkt äldre, "jag är bäst Agda 97 "!. duma fartdårdårar här ut på väg grenen jag kör ut så skall jag visa vem som bestämmer![]()
Vad kommer det sig att idioterna bara kör rätt ut och sedan tycker att de har all djävla rätt till det,,,,,,, sen har de rätt att tycka att vi bara är fartdårar.
Sparka på hobbypoliser
Hehe ja dem är större deffinitivt mkt äldre, "jag är bäst Agda 97 "!. duma fartdårdårar här ut på väg grenen jag kör ut så skall jag visa vem som bestämmer![]()
så måste dem flestqa tänka?
![]()
Vad kommer det sig att idioterna bara kör rätt ut och sedan tycker att de har all djävla rätt till det,,,,,,, sen har de rätt att tycka att vi bara är fartdårar.
Sparka på hobbypoliser
Ok det har väl hänt alla att man kanske har kört ut lite dumt någon gång men då har man ju vett att gasa på så mycket bilen håller för när man märker det men det är det alldeles för få som har vett till det även om man nästan sitter klistrad i baken på dom
[Men jag tror t.o.m H-A är mogna nog att inte hemsöka någon pga en omkörning... eller?![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |