någon här som är arg ?

Menade om du hade kört på dom när dom försökte preja dig, det är väl det alternativen man får, stanna eller kör in i den som prejar...

Om man håller en konstant hastighet och håller sig rätt i filen så är det ju dom som kör på.. :tungan :)

Skall jag vara ärligt så vet jag inte vad H-A går igång på, Kanske bara mitt eget förnuft som säger att man inte hemsöker ngn bara för att han inte stannade.. :rolleyes: Du bor ju i skåne så du kanske vet bättre :tummenupp

Om man håller en konstant hastighet och håller sig rätt i filen så är det ju dom som kör på.. :tungan :)

Skall jag vara ärligt så vet jag inte vad H-A går igång på, Kanske bara mitt eget förnuft som säger att man inte hemsöker ngn bara för att han inte stannade.. :rolleyes: Du bor ju i skåne så du kanske vet bättre :tummenupp

Normalt sett måste man anpassa hastigheten till framförvarande fordon... fast det gäller kanske inte i Götet :va

Sen vad mitt (Stockholmare boende i Skåne :tummenupp ) förnuft säger har nog inte så mycket att göra med vad H-A's säger...

Har hört att dom inte är så starka i Nord Korea och Iran, så det är ju heta alternativ :tummenupp

Men där kanske man blir slaktad på ett betydligt råare sätt än om H A skulle få tag på en, om du ens blir insläppt i dom länderna dvs:gnissla

tur att min skylt syns så dåligt. Förbannade bilist-as....

Du är den skyldige?! coolt gjort!:yoparty :tummenupp

Last edited:
Jag förstår godt ham der körte på MC blivit arg, men jag tycker inte om att man sparkar en buckla i bilen. Nogen sparkar sidespejlet af. Det skaber et dårligt ry till os MC människor att vi opfører os sådan. Jag villa nog också köre framför bilisten och sänkte farten för at provokere. Men jag ville inte sparkar.. Jag tror att jag ville tänke att der skete inte noget og köre videre. Har du aldrig gjort en fall i bil????

de värsta ja vet är när folk bokstavligen kastar sig ut i vägbana å när de väl är ute så gasar de inte ett skit, ungefär som att ja nu när jag har min plats här så är de lugnt *ungefär* GAAAH hatar sånt folk både när jag kör bil och MC

GAAAH,,,,,,, :mad: är ju rätta ordet..

Du är den skyldige?! coolt gjort!:yoparty :tummenupp

Hepp, inte jag inte. (denna gång) Men om jag dör på hojen är det för en slentrianbilist sittandes i mobiltelefon tror att man är en moppe och i samma sekund tror man rör sig i 23km/h. Så sent som igår utanför Laholm försökte en tröttmössa i Fård-kombi använda mig som bokstöd. Då känns det genast bättre om man kan få bilföraren att "tvingas byta underbyxor", så kanske de kopplar in hjärncellerna och INTE kör ihjäl en hojkamrat för den "trodde det var en moped".
Det bästa är om man får stopp på förarskrället och kan ge densamme en verbal avhyvling. Då mår jag bra hela dagen :)

:confused: :confused:
Hur prejar man av en bil med MC ? Hade jag suttit i en bil och retat upp H-A vid en omkörning el liknande, så inte faan hade jag låtit dom med MC preja av mig från vägen. Sen kanske dom tar reg nr.. Men jag tror t.o.m H-A är mogna nog att inte hemsöka någon pga en omkörning... eller? :näsblod

Ne, det var tydligen ingen vanlig omkörning. Finns lite mer att läsa HÄR

Edit: Sorry för OT :rodnar

Jag är jevvligt arg i största allmänhet.

Jag tror att du är min okände bror - för jag brukar tycka som du jämt. Sen gillar jag inte moralkärringar, tar gärna en diskussion och jag gillar yoghurt. Sen är jag nästan jämt förbannad :pannkyss

Ne, det var tydligen ingen vanlig omkörning. Finns lite mer att läsa HÄR

Edit: Sorry för OT :rodnar

Hmm... Nä det va väl inte det smartaste draget mannen kunde ha gjort... Tycker nu att det va bra att han blev stoppad och utskälld men skadegörelsen va nog "litet" över gränsen... :va

Btw. Tack för förtydligandet. :)

Jag förstår godt ham der körte på MC blivit arg, men jag tycker inte om att man sparkar en buckla i bilen. Nogen sparkar sidespejlet af. Det skaber et dårligt ry till os MC människor att vi opfører os sådan. Jag villa nog också köre framför bilisten och sänkte farten för at provokere. Men jag ville inte sparkar.. Jag tror att jag ville tänke att der skete inte noget og köre videre. Har du aldrig gjort en fall i bil????

Jag håller med Majse. Givetvis blir man förbannad när trafikanter gör dumma saker. Jag blev lika irriterad på en motorcykel förra veckan som ville köra rakt ut framför min bil. Jag bromsade och det hann han också göra som tur var.

Man blir så rädd att man nästan skiter i brallan, men som Majse säger. Vilket rykte får vi? Det gäller att tänka åt alla andra i trafiken också, man får ha lite fantasi och vara beredd på allt.

Det är ju knappast bra att folk boendes utmed Slingerbulten slänger ut grus för att de är arga på motorcyklisterna. Således lika dumt att sparka på bilen när man blir arg på en bilist. Jag förstår ATT man vill göra det. Men att faktiskt göra det..

Bra gjort

Jag hatar de djävlarna med. Sen skyller de på att de trodde att det var en moped!! Man kör väl för fan inte ut för att man TROR att man ska hinna? Kör man ut ska man VETA att man hinner inte TRO. Djävla idioter. Bara på svinen!!!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra