daneel
Rostig...
Eh, vi pratar H-A.
Om det framgår att du medvetet kört på dom rekomenderar jag nog skyddad adress eller fly landet...
Men dom blev väl inte påkörda? Eller har jag missat ngt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eh, vi pratar H-A.
Om det framgår att du medvetet kört på dom rekomenderar jag nog skyddad adress eller fly landet...
Men dom blev väl inte påkörda? Eller har jag missat ngt?
Eh, vi pratar H-A.
H A är mer eller mindre world wide, så dom hittar dig endå![]()
Menade om du hade kört på dom när dom försökte preja dig, det är väl det alternativen man får, stanna eller kör in i den som prejar...
Om man håller en konstant hastighet och håller sig rätt i filen så är det ju dom som kör på..![]()
![]()
Skall jag vara ärligt så vet jag inte vad H-A går igång på, Kanske bara mitt eget förnuft som säger att man inte hemsöker ngn bara för att han inte stannade..Du bor ju i skåne så du kanske vet bättre
![]()
Normalt sett måste man anpassa hastigheten till framförvarande fordon... fast det gäller kanske inte i Götet![]()
Har hört att dom inte är så starka i Nord Korea och Iran, så det är ju heta alternativ![]()
tur att min skylt syns så dåligt. Förbannade bilist-as....
de värsta ja vet är när folk bokstavligen kastar sig ut i vägbana å när de väl är ute så gasar de inte ett skit, ungefär som att ja nu när jag har min plats här så är de lugnt *ungefär* GAAAH hatar sånt folk både när jag kör bil och MC
Du är den skyldige?! coolt gjort!![]()
![]()
![]()
Hur prejar man av en bil med MC ? Hade jag suttit i en bil och retat upp H-A vid en omkörning el liknande, så inte faan hade jag låtit dom med MC preja av mig från vägen. Sen kanske dom tar reg nr.. Men jag tror t.o.m H-A är mogna nog att inte hemsöka någon pga en omkörning... eller?![]()
Jag är jevvligt arg i största allmänhet.
Jag förstår godt ham der körte på MC blivit arg, men jag tycker inte om att man sparkar en buckla i bilen. Nogen sparkar sidespejlet af. Det skaber et dårligt ry till os MC människor att vi opfører os sådan. Jag villa nog också köre framför bilisten och sänkte farten för at provokere. Men jag ville inte sparkar.. Jag tror att jag ville tänke att der skete inte noget og köre videre. Har du aldrig gjort en fall i bil????
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |