någon här som är arg ?

Jag vill skicka en medalj till MC-föraren iaf... Har tänkt göra som i texten avsedda förare flera gånger.

än så länge har det bara blivit en jävla massa :finger
fortsätter det i den här takten så tar jag med :kulspruta och leker rambo! :yoparty

Jag tar alltid regg nr ett o kollar upp var sånna idoter bor sen blir det en död kanin unge i brevlådan med ett tändstift i truten.

Hmm, Hur många skulle Demonstrativt bromsa framför en bil med MC ?

Oavsett vad så är vi mc cyklister betydligt mer utsatta en bilister, vilket många bilister inte förstår och detta kan göra mig grön av ilska. Att expv. med bil försöka stoppa en mc-cyklist som kör i vägrenen är enligt mig samma som mordförsök, även demonstartivt köra ut ur en kosrning etc. och vem blir inte förbannad?

Snälla (och dumma) billister, TÄNK LÄNGRE EN ERAT EGO!

:finger :fatta! Vad kommer det sig att idioterna bara kör rätt ut och sedan tycker att de har all djävla rätt till det,,,,,,, sen har de rätt att tycka att vi bara är fartdårar.

Sparka på hobbypoliser

:finger :fatta! Vad kommer det sig att idioterna bara kör rätt ut och sedan tycker att de har all djävla rätt till det,,,,,,, sen har de rätt att tycka att vi bara är fartdårar.

Sparka på hobbypoliser
Hehe ja dem är större deffinitivt mkt äldre, "jag är bäst Agda 97 "!. duma fartdårdårar här ut på väg grenen jag kör ut så skall jag visa vem som bestämmer :D :D så måste dem flestqa tänka?

Hehe ja dem är större deffinitivt mkt äldre, "jag är bäst Agda 97 "!. duma fartdårdårar här ut på väg grenen jag kör ut så skall jag visa vem som bestämmer :D :D så måste dem flestqa tänka?

Nä det är nog dags att uppfinna PROGRESSIVA vindrutor åt gamlingarn
Så dom ser oss mc åkare bättre..:tummenupp

Sen ang HA, han fick sig en omgång för att han inte kunde respektera "BEGRAVNINGS POSITION"
:crash

Sparka på hobbypoliser

Ok det har väl hänt alla att man kanske har kört ut lite dumt någon gång men då har man ju vett att gasa på så mycket bilen håller för när man märker det men det är det alldeles för få som har vett till det även om man nästan sitter klistrad i baken på dom

Ok det har väl hänt alla att man kanske har kört ut lite dumt någon gång men då har man ju vett att gasa på så mycket bilen håller för när man märker det men det är det alldeles för få som har vett till det även om man nästan sitter klistrad i baken på dom

de värsta ja vet är när folk bokstavligen kastar sig ut i vägbana å när de väl är ute så gasar de inte ett skit, ungefär som att ja nu när jag har min plats här så är de lugnt *ungefär* GAAAH hatar sånt folk både när jag kör bil och MC

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti