eus skrev:Det stämmer, blir premiär för mig.
Jag har verkligen ingen aning, ska väl vara glad om jag kan klämma till med 58.
Jag tänkte bara hetsa lite
Du ska alltså köra!?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eus skrev:Det stämmer, blir premiär för mig.
Jag har verkligen ingen aning, ska väl vara glad om jag kan klämma till med 58.
Jag tänkte bara hetsa lite

Det verkar så.oscar skrev:Du ska alltså köra!?![]()

eus blir 250-förare 2006.Goodstuff skrev:Det verkar så.![]()
Jag tror han blir kanonnöjd. Undrar: har någon bytt från fyrtakt till 250 Racer, inte haft kul och gått tillbaks till gathoj?eus skrev:Jag vågar inte ens försöka sälja min, fast om man ska spaka 250 nästa år så![]()
Det låter på dig i andra trådar som att du blir den förste.Nyteknik skrev:Jag tror han blir kanonnöjd. Undrar: har någon bytt från fyrtakt till 250 Racer, inte haft kul och gått tillbaks till gathoj?
He he, precis vad jag tänkte skriva...Neutral skrev:Det låter på dig i andra trådar som att du blir den förste.

Men jag hade kul.Neutral skrev:Det låter på dig i andra trådar som att du blir den förste.

Jag ska göra mitt bästa för att få till en 250-körning nästa år.Nyteknik skrev:eus blir 250-förare 2006.
Skitkul. Men vad menar du med "få till"? Borde väl inte vara så svårt att sälja 600:an och skaffa en 250?eus skrev:Jag ska göra mitt bästa för att få till en 250-körning nästa år.
Nyteknik skrev:Skitkul. Men vad menar du med "få till"? Borde väl inte vara så svårt att sälja 600:an och skaffa en 250?
(Reservation för att frågetecknet renderar bjäbbiga inlägg från "Ludde".)
Pengar! Vill gärna ha en någolunda snabb 250. Fast man kanske får hyra in sig någonstans om man har tur, en del kunskap som saknas också för min del.Nyteknik skrev:Skitkul. Men vad menar du med "få till"? Borde väl inte vara så svårt att sälja 600:an och skaffa en 250?
(Reservation för att frågetecknet renderar bjäbbiga inlägg från "Ludde".)
eus skrev:Pengar! Vill gärna ha en någolunda snabb 250. Fast man kanske får hyra in sig någonstans om man har tur, en del kunskap som saknas också för min del.
Min är någorlunda snabb. Inte som Dobrich Aprilia eller Oscars nykitade Honda. Men skillnaden är faktiskt inte jättestor. På kvalet i Karlskoga segade sig till exempel Corneliusson förbi mig på rakan. Den stora skillnaden mellan de som är snabba och mindre snabba ligger i erfarenhet, förmåga samt hur duktig man är på att ställa in och dra nytta av chassiet.eus skrev:Pengar! Vill gärna ha en någolunda snabb 250. Fast man kanske får hyra in sig någonstans om man har tur, en del kunskap som saknas också för min del.

Nyteknik skrev:Inte som Dobrich Aprilia eller Oscars nykitade Honda.
Dobrichs Aprilia. Jo, det är rätt. Sorry.oscar skrev:DobrichS borde man väl ändå skriva!![]()
Mitt HarcPro-kit är utseendemässigt identiskt med det JHA-kit som Janne har!Skulle man gjort om det från början så kanske man skulle lagt pengarna på att fila till ett par originalcyllar istället, för jag tycker inte att min hoj går lika bra som tex Daniels eller Sjöströms Yammor, och inte i närheten av Lindfors och Dobrichs Aprilior!
Kul! Synd bara att det är en til jag måste meddela följande: Ledsen men jag måste köra ifrån dig!eus skrev:Nu har det löst sig med hoj-transport i alla fall, nu är det bara Anders som ska upp på nåt sätt också.
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |