När spydde du senast?

När kräktes du senast?

• Antal röstningar
    0

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Yepp. Folk kräks. Jag också.
Ska försöka få till en ordentlig poll med flerval....

när jag känner att jag druckit alldeles för mycket så böjer jag mig ner bara... sen förstår kroppen vad som är på g....

men de va längesen senast.... men när man var 13 så gjorde man ju de varje helg... därav vanan kanske :va

edit: snälla ändra avataren... jag hatar djurplågeri!

efter en hård vecka på teneriffa utan en nykter minut så tog kroppen mycket stryk och sade ifrån

Spydde senast efter jag fått halsmandlarna bortopererade. Hade fått några liter blod i kistan som skulle upp. Det är snart fem år sen...

Det var jättemysigt vill jag minnas...not!:gnissla

Har aldrig spytt av alkohol, känner av när det är dags att gå över till vatten.
En gång av matförgiftning för två år sedan. Innan dess var det matförgiftning när jag gjorde lumpen 94.

I övrigt misstänker jag att jag har utvecklat immunitet mot vinterkräksjukan, har inte haft den sedan jag gick i grundskolan...

Peppar peppar ta i trä...:näsblod

Last edited:
om man spytt av alkohol för en månadsedan va ska man rösta då ? rent hypotetsikt:gnissla

lasse kongo skrev:
2698226 om man spytt av alkohol för en månadsedan va ska man rösta då ? rent hypotetsikt:gnissla

har man inte spytt har man druckigt för lite

lasse kongo skrev:
2698226 om man spytt av alkohol för en månadsedan va ska man rösta då ? rent hypotetsikt:gnissla

har man inte spytt har man druckigt för lite

Last edited:
Jag dekorerade väggar, golv och prydnader med mitt maginnehåll, på studenten. Varför säger sig självt. Champagne är starkare än man vill tro..

Last edited:
Sist var på onsdagen innan nyåret. Drack massa öl, sedan champange (!!!!!!), lite mer öl och drinkar. Kommer hem kl 07 sätter mig på toan för att vila lite. Vaknar upp kl 08 av att jag sitter lutad mot knäna med armbågarna och har mest dregglat/pytteliten kräkning...
Skumpa är fan inte bra alltså

jag älskar när folk kräks på fyllan, skrattar ihjäl mig :D

jag älskar när folk kräks på fyllan, skrattar ihjäl mig :D

Ja det finns verkligen inget roligare än när man får se insidan av folk, bokstavligt talat. Tänk dig en riktigt härlig uppkastning av galla, när det aningen lösa innehållet i magen blandar sig med lever innehåll. Fy fan så kul :rofl

:rolleyes:

Av sprit är det säkert 5-6 år sen.
Däremot händer det ibland när man tränar... sist dagarna innan tävling så i december.

Senast på midsommar då jag var na djävuslkt dynje (full) plus att jag åkte bil

Har fått ett lite jobbigt problem den sista tiden....
Efter att jag käkat Sibylla eller MAX så kan det hända att jag kräks efter sådär 5 minuter... kanske dags att sluta med skräpmaten?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park