När spydde du senast?

När kräktes du senast?

• Antal röstningar
    0
tackvare för stora mängder alkohol igår... spydde idag kl 11 sov till nu och ska vara hos min mormor och morfar på fin middag kl 5:huvet

Jag spydde och låg bakfull på julafton, blev lite mycke kvällen innan :)

Men man har ju lärt sig en läxa i alla fall.

Har fått ett lite jobbigt problem den sista tiden....
Efter att jag käkat Sibylla eller MAX så kan det hända att jag kräks efter sådär 5 minuter... kanske dags att sluta med skräpmaten?

Jag har samma problem :va
Tror att det är hyfsat okej nu, men det har varit riktigt jävligt. Kom dessutom som regn från klar himmel. Plötsligt efter att ha ätit på Donken blev jag riktigt spyfärdig. Sen har det varit så sen dess. Svårast att äta är kebabtallrik med pommes. :gråta
Skitgott när man äter, men efteråt måste jag sitta blixt stilla och andas djupt och regelbundet med öppen mun i upp till en timme för att inte kräkas.

Varför?

Känner exakt samma. Måste dricka en massa vatten och sakta för att inte sitta och hulka. Man kanske måste äta lite långsammare, men jag äter inte snabbare nu än innan det började... Varför?

Känner exakt samma. Måste dricka en massa vatten och sakta för att inte sitta och hulka. Man kanske måste äta lite långsammare, men jag äter inte snabbare nu än innan det började... Varför?

Spelar ingen roll hur mycket jag brassar eller inte när jag äter. Blir ändå spyfärdig. Skulle vara grymt intressant att veta varför det blir såhär.

Midsommardagen 2006, i Trollhättan på hem från Strömstad utanför MaCDonalds, framför alla barnfamiljer som var ute och shoppade.

Jag skäms lite än faktiskt. Men vi söp ju i 3 dar! :gnissla

Har fått ett lite jobbigt problem den sista tiden....
Efter att jag käkat Sibylla eller MAX så kan det hända att jag kräks efter sådär 5 minuter... kanske dags att sluta med skräpmaten?

Vet många som blir dåliga av MAXmat. Själv brukar jag kunna få ont som fan i magen och må illa. Därför käkar jag inte där så ofta längre. :död

// Lena

I min kompis MC butik i Dublin :rodnar
Ett lugnt och fint "afternoon tea" med sånna där mumsmums ballade ur när jag tryckte fast en i nyllet på min kompis storebror (en av ägarna) hahaha.

Dock fick han tag på ett smörpaket som stog nära till hands och grävde ur en stor grabbhand och tryckte upp i nyllet på mig så det åkte upp i näsan..det var så äckligt att jag spydde i 10 minuter medan hela halva Dublins MCbud brigad stog och asgarvade så att cigarettröken stog ur öronen på dom.

Det var äckligt! Och ja han fick en till mumsmums upptryckt där solen inte skiner:tummenupp

Brukar inte spy på fyllan faktiskt, men för ca ett halvår sen så blev det liiiite mycket öl.. så det var faktiskt senaste gången.. och det e jag tacksam för :näsblod

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park