Ducati hann före![]()
Jag hade lätt köpt en aprilia framför en ducati, anyday, som troligen många andra!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ducati hann före![]()
Streetfighter, supermotards, naked musclebikes, osv. alla dessa saknar ju kåpor. Ändå är alla hojar, så det argumentet haltar ganska rejält.En hoj ska ha kåpor! Nu är inte min så värst sportig men fan så mycket sportigare än en glidare.
Att köra glidare är som att sitta på ett broräcke!
.955i.
http://bikeskane.xxxxx.com/
Nu skall vi inte stänga/låsa den för detEgentligen är tråden ganska onödig.
Vill man ha en glidare, så skaffar man det.
Punkt.

Nu skall vi inte stänga/låsa den för det![]()
Om du vill ha en glidare så köp dig en sportster. Kan hitta en (äldre än 04:a) för bra pengar.
Det är ingen bra hoj men den har rejält med puls och lever om som bara den. Vill man så kan man för rätt billiga pengar trimma dom så att rödljus racen blir riktigt kul.
Kan ju även skoja till dom en hel del för billiga pengar. Finns hur mycket prylar som helst!

Billigaste Sportstern på Blocket ligger 37 papp och den är från 1979. Dvs. innan tiden då Harley faktistk uppnådde någon form av kvalitet/driftsäkerhet.Runt 30k är ingen omöjlighet. Har en kompis som köpte en för 32 häromdagen. Jag köpte själv en för strax under 40 (1500mil). Så runt 30 går. Ring och pruta på dom som finns. Jag fick ner min 20k. Finns väldigt många sportsters tillsalu så de priser många begär (50k och upp) får dom inte!
Billigaste Sportstern på Blocket ligger 37 papp och den är från 1979. Dvs. innan tiden då Harley faktistk uppnådde någon form av kvalitet/driftsäkerhet.
De andra ligger bra mycket högre i pris och eftersom det är vår är prutmånen även lägre.
En japsglidare kan man få för bra mycket billigare och rejält nyare.

Varför...Samlarmani, nja egentligen inte.
För att ha något att köra runt på, kanske till jobbet.....*ouch* Tänker jag seriöst visa mig ombord på en glidare....
Visst V-Max har jag alltid velat äga men den är lite väl dyr.
Caféräcer är helrätt, men ack så dyrt.
En 1100 glidare kan man få för 25 loppor.

V-Max är coola, men tyvärr lite dyra för det jag kan tänkas lägga ut just nu.V-Max behöver inte kosta så mycketSen vet jag inte om man kan kalla den glidare i heller? Innebär inte glidare att de ska vara sköna att åka?
![]()
V-Max är coola, men tyvärr lite dyra för det jag kan tänkas lägga ut just nu.
Någon gång i livet dock.
Såg däremot ganska många Honda VF750C från 80-talet till salu för riktigt billiga penningar.
Det är ju V4 i dem också och de har början till rätt stuk.
Men vågar man köpa något så gammalt...?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda