Mysiga fika/glass/lunch-ställen vid havet?

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Skulle vara mycket tacksam för lite tips på trevliga serveringar som ligger vid havet i Göteborgs närhet. Max två mil från stan.

Inga dyra matställen direkt, men nåt ställe där man kan ta en räkmacka eller glass/kaffe.

Planerar dejt... :tummenupp

Hönö Klåva, Tullhuset med terass ut över havet.. :tummenupp
Inte billigast i stan men riktigt trevligt.

Rasorblade skrev:
Cafét som ligger nere vid röda sten??

Hon bor i majorna, så det är för nära om jag ska ha någon naturlig anledning att fråga om vi ska åka mc... :tungan

Tack ändå...

Lite långt kanske men ändå.. Gottskär har en hel del att bjuda på ;) Är väl en 3-4 mil dit dock.
Men restaurangen vid dykklubben och cafét/bageriet duger väl?

När du väl sitter där och fikar i den sena sommarsolens sken och vattnet glittrar,vinden är lite kall men bara sådär så att man vaknar till,då tar du hennes hand i din och ser henne djup in i ögonen och säger

-Jag tycker du är så vacker att jag vill stanna världen bara för att slippa skiljas ifrån dig.

Sen tar du henne på tuttarna :yoparty

Långa farbron skrev:
När du väl sitter där och fikar i den sena sommarsolens sken och vattnet glittrar,vinden är lite kall men bara sådär så att man vaknar till,då tar du hennes hand i din och ser henne djup in i ögonen och säger

-Jag tycker du är så vacker att jag vill stanna världen bara för att slippa skiljas ifrån dig.

Japp! Den funkar! :rofl

Långa farbron skrev:

Du är fylld av visdom, har mycket att lära av dig :Bugar

Långa farbron skrev:

Ska han inte ta henne på tuttarna först? :va

Långa farbron skrev:
Strax under halsen ser du ett par bulor på framsidan ,dom är det.

Ta ett mjuk men ändå fast tag underifrån på dom och säg samtidigt.

-schyssta bananer.

Tack! Var ett tag sen... :tungan

Schyssta bananer! :banana :banana

Cathy skrev:
Ska han inte ta henne på tuttarna först? :va

Beror på hur seriös han vill vara.

Sen är ju Chrilla en fin kille så jag gissade på att han ville gå den långa vägen,personligen hade jag öppnat med ett bra kläm i rumpan.

Långa farbron skrev:

Jøsses, nu blir jag imponerad :va

Långa farbron skrev:

Istället för den där jävla Dr. Phil borde du ha en TV-show. Dr. Fabbron!
Det kanske är just sådana här okonventionella trick som funkar å då vill jag veta mer!

FÖRGÖRAREN :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back