Mustang VS R1

Kawan verkar går ju bäst. Dock så har r1 och GSXR några år på nacken.

Gammal R1 för 50tkr mot mustang för vad runt kanske 300-500tkr och rullande start för att bilen inte ska bli ifrånåkt,men visst bra drag i bilen men rätt ointressant jämförelse.

jävla kärring som körde rettan, den skulle dra den där amerikanska skit bilen lätt!

hade velat se turbo konverterad mustang mot turbo konverterad random 1000 kubbe... najs bil dock

Last edited:
bara jag som får kännslan av att alla yänkarna filmer (US bil vs outside US mc) så är de alltid rullande starter å MC förarna fisgasar.

fan den där topgear eller 5th gear proget med F1 vs MC vs Offfshore båt visar ju att en MC axxar lite snabbare än va de gör i amatör filmerna, menar de är typ bara rally bilar som axxar snabbare än en F1a

dock så kräver en F1 lite downforce innan de går att få ut alla Hk som en F1 maskin levererar

http://www.youtube.com/watch?v=4Dd44ESOXm0

http://www.youtube.com/watch?v=hZkfJm7lv64&mode=related&search=

Last edited:
Grymt...fast min låter mer... :tummenupp

MEN, somvanligt är det så att man jämför en mc för 100 papp med nåt trimmat skit för 600.000...

Man får mer ös för pengarna med en hoj per krona.

har en Audi RS-6 på jobb, chippad 515hk ,går som fan ,men 475,000 kontra en racehoj FÖR HUNDRA ...vet fan...

Last edited:
Bah, snubben på R1:an drog ju inte järnet. Fullgasväxlar i mellanregistret. Fjant. Hata det ljudet. woooaaaaaa-I-aaaaaa-I-aaaa. Jävla terminator2-stuk. Fucko. Gonatt :)

sen när accar en rallybil fortare än en f1 bil? länk tack

ska fixa, men de gäller 0-100 iom att ända gången en F1 bil kör under 100 är starten å vissa pariter i Monaco. Samt att en F1 bils downforce inte har något effekt förns runt 100kmh, en rallybil behöver acc men inte samma topphastighet.

har en bra länk på www.f1bb.com där jag hänger (iom att jag är rätt intresserad av F1 senaste 10åren), sitter å söker efter den nu.

EDIT: eller var de på DailyF1.com kollar vidare.

Last edited:
ska fixa, men de gäller 0-100 iom att ända gången en F1 bil kör under 100 är starten å vissa pariter i Monaco. Samt att en F1 bils downforce inte har något effekt förns runt 100kmh, en rallybil behöver acc men inte samma topphastighet.

har en bra länk på www.f1bb.com där jag hänger (iom att jag är rätt intresserad av F1 senaste 10åren), sitter å söker efter den nu.

EDIT: eller var de på DailyF1.com kollar vidare.

Tjena.

Nog för att en rallybil är snabb men snabbare än en F1?! Då ska den slå 0-100 km/h på dryga 2.5 sekunder, fortsätta mot 200 km/h på ca 4.5-5 sek och 300 km/h på ca 9-10 sek...knappast att en rallybil tar det faktiskt, i nån av intervallerna.

Höghastighetskörning i shorts och tennisskor.. jävla idiot. :dummer

Låt snubben kola om han vill, vad bryr du dig? Sitter du i helställ på din moped varje gång du tar ut den?

....Nu inte sagt att inte jag gör det, för det gör jag! Men blir trött på präktiga inlägg från diverse moppefukkos och andra sittkissare! :mad:

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra