Mustach challenge! Vem förlorar!!

Vem förlorar?

• Antal röstningar
    0
ne men under näsan tänkte jag nog raka mig i alla fall och det lär ju du slippa :tungan På läppen har jag inte så mycket hår :D

björn

Ja man vaknar, går upp och känner att....tja jag kan inte få stryk i helgen :D rakar mig...
björn

Njut medans det varar. Det skall bli en fröjd att se dig dansa runt på hela banan med en ZX10 som din till synes spinkiga 18åriga kropp inte har en "sportmössa" att bemästra :D

Riktiga män har ju för fan mustach! Vad är det för larvig tävling. Skulle det vara män som tävlade borde förloraren får raka av sin mustach, om det hade varit män som tävlade vill säga...

Njut medans det varar. Det skall bli en fröjd att se dig dansa runt på hela banan med en ZX10 som din till synes spinkiga 18åriga kropp inte har en "sportmössa" att bemästra :D

tja klart bättre det än att se er två fetton knappt kunna bemästra er ybertrimmade hojar trots 40 kilos övervikt :mad:

björn

Gött grabbar, äntligen lite gnabb, frågan är om man inte skulle fixa till något på anslagstavlan på lördag så att alla vet om att det kommer att finnas en "tävling" inom racet.
Hmmm, kanske lite vadslagning oxå:D

Gött grabbar, äntligen lite gnabb, frågan är om man inte skulle fixa till något på anslagstavlan på lördag så att alla vet om att det kommer att finnas en "tävling" inom racet.
Hmmm, kanske lite vadslagning oxå:D

gnabb!!!! Det här är ju fullt krig, men jag sover lugnt om kvällarna det är mer än jag kan säga om dom andra :D

björn

gnabb!!!! Det här är ju fullt krig, men jag sover lugnt om kvällarna det är mer än jag kan säga om dom andra :D

björn

Men hur skulle det se ut om Kobbe sov på nätterna, han jobbar ju natt ju! :tungan

Sen vill jag meddela att Maggan är i toptrim, Kobbe är nyrakad (även fast han kommer fortsätta raka sig nästa månad med) och vi kommer ha nyckeln till din lägenhet i helgen. Vi ställer gåsen på balkongen åt dig. ;)

Sov lugnt...om du vågar!

Vem fick kliva upp prispallen, få den största pokalen och en flaska skumpa om inte Kobbe :yoparty
Alex fick jag påminna via radion att hon skulle andas :tungan

Jag trodde att jag skulle dö, tur att jag hade ett räcka att hänga på. Efter den starten. :gnissla

Jag struntar i om Kobbe "förlorade" han fick pokal och stå på pallen och spruta öl. :rolleyes:

Synd bara att vi ska på bröllop om två veckor. :)

ja det var ju tur att han vann b-finalen men det tar inte bort det faktum att han kommer att få pryda sitt nylle med 1x Förlorar Mustach :tummenupp Vi väntar redan nu på en blild hur lång han har kommit i odlandet :D

björn

ja det var ju tur att han vann b-finalen men det tar inte bort det faktum att han kommer att få pryda sitt nylle med 1x Förlorar Mustach :tummenupp Vi väntar redan nu på en blild hur lång han har kommit i odlandet :D

björn

Ja precis. Det skall bli ett sant nöja att se Kobbe i 1x förlorarmustasch :D Han kommer se jätte fin ut på brölloppet :rolleyes:

Ja det blev visst mustasch den här helgen, men jag fick ju i alla fall en pokal så det känns ändå ganska bra!
Jag får väl även bjuda på en "före" bild.

Jag måste även påpeka att det inte är mitt bröllopp jag ska på.:)

Bifogat

• DSC00694.JPG
    DSC00694.JPG
    62.7 KB · Visningar: 174
Stort Grattis Kobbe!
Tråkigt med mustaschen men roligare med pokal:tummenupp
/Mange
Ja det blev visst mustasch den här helgen, men jag fick ju i alla fall en pokal så det känns ändå ganska bra!
Jag får väl även bjuda på en "före" bild.

Jag måste även påpeka att det inte är mitt bröllopp jag ska på.:)

Ingen bild på muschen? Den borde väl ha blivit ett par centimeter vid det här laget med tanke på vilken ooootroligt manlig klass R1000 är? :va :tungan

Back