Mustach challenge! Vem förlorar!!

Vem förlorar?


  • Antal röstningar
    0

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
edit ni röstar på vem som förlorar och där igenom får bära Mussen!!!!


Ja på inofficiella vägar har Kobbe gått med på att ta upp den gamla tävlingen, Medin vet vi ju redan är sugen så vi räknar med att han är med :D

Regler som gäller:

Avgörs på LMS-b räjs
Förloraren skall bära en så vacker Musse förloraren kan åstadkomma i en månad från det att tävlingshelgen avslutats.
Bevis i form av egen tråd på SH där ett ny taget foto varje vecka laddas upp till allas fröjd.

Förloraren utses enligt följande:
Minst poäng
Sämst placering
Först att krascha
Vid lika är söndags tävlingen avgörande.

Deltagare:
Snabb björn
Överljuds Kobbe
Got no brakes Medin
 
Last edited:

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Fan Björn, va porrig du kommer se ut i musse!
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Frågan är ju bara vem av kobbe eller medin som får den. Kobbe har ju en fobi för 1000cc så han komer ju åka runt på 11 tider och vara kritvit i nyllet å andra sidan brukar ju inte Medin komma i mål mer än 10% av räjsen han ställer upp i. Jag tror medin kommer vara snyggast med Musse i alla fall :D

björn

Synd att man är för snabb för att få vara med :rolleyes: :D

vi kan nog göra ett undantag om en skriftlig anmälan kommer in :tummenupp :D

björn
 
Last edited:

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Ok. Jag anmäler Per Sandstream.
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Köpte nya hyvelblad igår. Det är väll ingen idé att ni gör det eftersom risken är ganska stor att ni inte får användning för dem :D
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Vi som är riktiga män rakar oss iofs inte öht. men jag förstår att man behöver gnugga bort fjunen när man kör "Rookie600/1000".
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Köpte nya hyvelblad igår. Det är väll ingen idé att ni gör det eftersom risken är ganska stor att ni inte får användning för dem :D

Det känns ju som du borde lagt dom pegarna på något annat, typ blommor till din trevliga flickvän för jag misstänker att hon är lika glad åt det här som min :D

Nu börjar hojen bli klar, hon najades ordenkligt i går och nu ska transpondern monteras. Sen tror jag kobbe börjar bli så där härligt övertygad om att han inte ska få stryk men som vi alla vet har vi ju sett honom så förut. Så kobbe till dig från mig :FU

björn

Vi som är riktiga män rakar oss iofs inte öht. men jag förstår att man behöver gnugga bort fjunen när man kör "Rookie600/1000".

jag har för mig att man behövde tävla på den här sidan mileniumet för att få kalla sig man :confused: när var du senast i en startlista :arsele

björn
 
Last edited:

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Det känns ju som du borde lagt dom pegarna på något annat, typ blommor till din trevliga flickvän för jag misstänker att hon är lika glad åt det här som min :D

björn

Till att börja med så har Kobbe störst chans att vinna eftersom han har fullt stöd från sin flickvän. Även om jag mår lika dåligt som han gör innan start.

För det andra så kanske jag skulle ta och hjälpa till vid starten så jag har full koll på om någon av er skulle råka tjuvstarta. :D
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
jag har för mig att man behövde tävla på den här sidan mileniumet för att få kalla sig man :confused: när var du senast i en startlista :arsele

björn
En man väljer sina tillfällen. :D
Jag var med i startlistan på B-racet men då var jag och förlöste tvillingar i stället. Manligt var ordet.
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
För det andra så kanske jag skulle ta och hjälpa till vid starten så jag har full koll på om någon av er skulle råka tjuvstarta. :D

Ja, det låter vettigt. En del personer (Björn.e) har ju historiskt sett gjort ganska grova tjuvstarter :tungan
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Ja, det låter vettigt. En del personer (Björn.e) har ju historiskt sett gjort ganska grova tjuvstarter :tungan

Sen finns det ju vissa som har en historik av att ta sig imål också, vilket två andra herrar här brukar ha det lite si och så med :fakta

Vidare tycker jag att både du och Kobbe har lagt på er både ett och två kilon mans en annan är ungefär lika bra form som när jag var 18. Att någon av er skulle orka ta er i mål vore bara det ett jävla under :FU

bläääää björn
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Ja man vaknar, går upp och känner att....tja jag kan inte få stryk i helgen :D rakar mig vilket jag kommer få nöjet att även göra under läppen ifortsättningen. Minna konkurenter där i mot vet jag vaknar efter enu en natt av dålig sömn. Det första dom känner är skräck inför tävlingen. Medin undrar hur i helvete han ska kunna förklara det här på jobbet och Kobbe vet jag har bokat en månad på Kirunas kamping för att ingen ska få se hans eventuella musse.

Its good to be king

björn
 

Kobbe

#83 R1000
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tostebo
Hoj
1/2 Cr 250 -92, R1 -04
Ja man vaknar, går upp och känner att....tja jag kan inte få stryk i helgen :D rakar mig vilket jag kommer få nöjet att även göra under läppen ifortsättningen. Minna konkurenter där i mot vet jag vaknar efter enu en natt av dålig sömn. Det första dom känner är skräck inför tävlingen. Medin undrar hur i helvete han ska kunna förklara det här på jobbet och Kobbe vet jag har bokat en månad på Kirunas kamping för att ingen ska få se hans eventuella musse.

Its good to be king

björn

Jag tycker att det är fint att du kämpar med att hålla humöret uppe, än har du ju inte förlorat. Du kan ju även forsätta raka dig under läppen, däremot på läppen blir det nog inget rakat på en månad för din del.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top