björn.e
hej hej
ne men under näsan tänkte jag nog raka mig i alla fall och det lär ju du slippa
På läppen har jag inte så mycket hår
björn
På läppen har jag inte så mycket hår björn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På läppen har jag inte så mycket hår Ja man vaknar, går upp och känner att....tja jag kan inte få stryk i helgenrakar mig...
björn
Jag tycker att det är fint att du kämpar med att hålla humöret uppe, än har du ju inte förlorat.
Riktiga män har ju för fan mustach! Vad är det för larvig tävling. Skulle det vara män som tävlade borde förloraren får raka av sin mustach, om det hade varit män som tävlade vill säga...
Njut medans det varar. Det skall bli en fröjd att se dig dansa runt på hela banan med en ZX10 som din till synes spinkiga 18åriga kropp inte har en "sportmössa" att bemästra![]()
Inte alls. Däremot en riktig skäggväxt, du får se min sjudagars skäggstubb på lördag.3024593jag börjar tror att du hade en väldigt tragisk uppväxt![]()
björn

Gött grabbar, äntligen lite gnabb, frågan är om man inte skulle fixa till något på anslagstavlan på lördag så att alla vet om att det kommer att finnas en "tävling" inom racet.
Hmmm, kanske lite vadslagning oxå![]()
gnabb!!!! Det här är ju fullt krig, men jag sover lugnt om kvällarna det är mer än jag kan säga om dom andra![]()
björn
Vill bara säga att det ser riktigt illa ut för kobbe...
björn

Vem fick kliva upp prispallen, få den största pokalen och en flaska skumpa om inte Kobbe![]()
Alex fick jag påminna via radion att hon skulle andas![]()
ja det var ju tur att han vann b-finalen men det tar inte bort det faktum att han kommer att få pryda sitt nylle med 1x Förlorar MustachVi väntar redan nu på en blild hur lång han har kommit i odlandet
![]()
björn
Ja precis. Det skall bli ett sant nöja att se Kobbe i 1x förlorarmustaschHan kommer se jätte fin ut på brölloppet
![]()
Ja det blev visst mustasch den här helgen, men jag fick ju i alla fall en pokal så det känns ändå ganska bra!
Jag får väl även bjuda på en "före" bild.
Jag måste även påpeka att det inte är mitt bröllopp jag ska på.![]()
Ingen bild på muschen? Den borde väl ha blivit ett par centimeter vid det här laget med tanke på vilken ooootroligt manlig klass R1000 är?![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |