Basisten
I swear to drunk i'm not God ociffer!!!!
Prova att ladda ner Den ena handen vat vad den andra gör med Blå tåget, den kanske du har hört förut till och med.![]()
schtat und kapitalet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Prova att ladda ner Den ena handen vat vad den andra gör med Blå tåget, den kanske du har hört förut till och med.![]()

Mja en polare bad mej fixa något band. Försökte stava det tre gånger innan jag gav upp och klistra in namnet i sökfältet.. fick upp massa träffar som irakisk folkmusik osv. Ett av albumen hette något med al quida2749423Finns en annan jävel som var samtida,fast utlänning. Tror jag. Sök på "Ivor Cutler". Egendomliga texter samt knepig musik. Har nåt svagt minne av dragspel...

Nationalteatern ska jag ladda ner, är alldeles övertygad om att jag tycker det är vidrigt dåligt.![]()
schtat und kapitalet![]()
![]()
![]()

På behagligt låg volym spelade vi Bo Kaspers Orkester ur en MP3-anläggning. En perfekt ljudfond att smälta maten och föra lågmälda samtal till.
Bo Kaspers funkar bara inte, aldrig ever nånsin till nåt... 
Musiksmak from hellBo Kaspers funkar bara inte, aldrig ever nånsin till nåt...
![]()
Jag har en arbetskamrat som envisas med att spela hårdrock såfort han kommer åt. Eller, han lyssnar på Lordi och allt skräp som har monster på sina skivomslag eller affischer. Oavsett om det är bra eller inte. Mest störande är det när han är full för då måste alla andra lyssna och säga vad man tycker om just det där riffet/whatever.
Det suger!

Alla kan inte vara lika perfekta som du, mackan..
Säg mig, klankar du bara ner på bandet eller hela proggenren?

Alltså, jag tror jag måste sätta dig på ignore tills du bytt din Zoolander-avatar. Du kan inte vara allvarlig.
![]()
Zoolander råkar vara en av mina favoritfilmer. Och så får jag hela tiden tömma min inkorg från önskebrev från alla som säger att de vill se mer av mig.
Duger det här?

Jag älskar den också, det är en av anledningarna att jag aldrig skulle kunna posera och suga in kinderna på min avatarbild. Du?
Ja, din nya avatar duger. Men den gamla var roligare.
Edit:
Oj, nu bytte du igen. Lite känslig ikväll? En fotomodell har också känslor, lite så?![]()
Du vet.. Alla har inte kronisk påssjuka. Jag har naturligt putande kindben och en haklinje som en grekisk gud. Jealousy's a cruel mistress![]()

Du är jättefin.![]()
Hmm.. nu börjar jag fundera lite.. enligt din profil så är du 37-38 år, dvs i samma ålder som dom du beskriver i ditt inlägg.
Varför är du förvånad över att de spelar den musik vi är uppvuxna med? Pudelrockens storhetstid var ju under 80-talet, dvs under deras, dina och även mina tonår.
Kan förstå att du inte delar deras musiksmak men hade du verkligen väntat dig Beatles, jazz eller klassiskt![]()
Att spela den hårdrock man gillade i högstadiet när man 20 år senare sitter med sin fru, kompisen och hans fru och softar med rött vin - det måste kvalificeras psykopati.Varför är du förvånad över att de spelar den musik vi är uppvuxna med? Pudelrockens storhetstid var ju under 80-talet, dvs under deras, dina och även mina tonår.
Varför inte?...hade du verkligen väntat dig Beatles, jazz eller klassiskt![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!