Mr Schumacher

Viper

Nu ännu grönare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En grön..
Tänkte bara kolla om det fanns fler F1 fans här på denna site.

Själv hoppade jag av glädje i söndagskväll då Mr Schumacher dominerade totalt! :rock

// Viper

Tråkigt när det alltid är Schumi körandes för det resursstarkaste teamet som vinner. Visst var det imponerande att han körde hem loppet, det var ju inte ideala förhållande precis, men det gör Japans GP mindre intressant eller hur.

Men det behövdes att Montoya och Couthard fick straff... och att det regnade...

Ja, Schumi är GAY... rena definitionen på GAY.

Jepp Schumi är gay, hela FI-serien är super-gay... Och racing med stödhjul är för småflickor! :fakta :D

;)

Är en stor fan av formelracing. F3000, F1, Indy, Cart m.m.

Schumacher är ingen favorit. Tycker han är osportslig, i synnerhet med de saker han gjort under sin karriär på väg till F1-klassen.

Att han dominerade loppet tycker jag inte stämmer.
Warm up och körning innan samt kvalen var han inte med i toppen.

Tycker inte det fanns någon som var dominerade i söndags.
Alldeles för skiftande väder.
Den som svarade för bästa styrningen tycker jag utan tvekan var Juan-Pablo. Att få en drive through och problem med tankriggen och under de fårhållanden men ändå sluta 6:a. Det är starkt.
Så synd att det inte räckte poängmässigt för att ha chansen på att ta hem mästerskapet.

Men visst, Heinz-Harald och Michael är bra i regn. Det i kombination med Bridgestones Ferrari regndäck är svårslaget.

Schumi har ju bevisat gång på gång att han är TheOne, undrar just om det kommer vara någon de närmaste 100åren som kommer upp till hans nivå. Han har ju blivit vald till årets idrottsman i världen 2ggr. Reglerna i F1 har ju gjorts om pga att han är för bra.

Go Schumi

Älskar motorsport och F1 är en uplevelse live, dock inte samma sak på tv kan jag meddela. Jag håller på flera i F1 eftersom jag haft en del kontakt med några av förarna när vi tävlade i go-kart ihop.

goodfella skrev:
Schumi har ju bevisat gång på gång att han är TheOne, undrar just om det kommer vara någon de närmaste 100åren som kommer upp till hans nivå. Han har ju blivit vald till årets idrottsman i världen 2ggr. Reglerna i F1 har ju gjorts om pga att han är för bra.

Go Schumi

Sen glömmer tydligen de flesta att han två gånger har försökt/lyckats att ta titeln på oschysst sätt.

Hill 1994 och Villeneuve 1997.

Ingen respekt för honom efter det.

Men att han är snabb och jämn förnekar jag inte.

Last edited:
Schumacher är den mest kompletta föraren av alla. Alla minns väl hur det gick för Ferrari när Schumacher bröt benet på Silverstone...ett par lopp efteråt så hade de t o m svårigheter att nå pallplats. Sedan på Suzukabanan då Schumacher kom tbx så var han i topp direkt! Samma skedde ju som bekant med Benetton, när Schumacher lämnade dem för att gå över till Ferrari.... :fakta

Sen har han visserligen gjort en del fula grejer genom åren...men som förare är han nr1.

Ska bli kul och se hur det går för Kimi...han ser lovande ut...

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP