MotoGP Sachsenring den positiva tråden

Ja det blir det säkert !!
Banan är så kort och krokig så det är lätt att det blir Tour du France .
Men det är en skitkul bana att köra på.
Alla Kurvor har i princip blind utgång och man får flytta fram
tangeringspunkten hela tiden genom kurvan till man ser utgången :)
:tummenupp

klockan är 17:15 och MotoGP kvalet börjar 17:00 varför visar dom någon jävla blöjig biltävling på viasat motor? HD kanalerna funkar inte så säj inte att det sänds bara på HD idag.

klockan är 17:15 och MotoGP kvalet börjar 17:00 varför visar dom någon jävla blöjig biltävling på viasat motor? HD kanalerna funkar inte så säj inte att det sänds bara på HD idag.

Just det, var är kvalet?!

Jag betalar fanimej 130 pix i månaden, och då vill jag jävlarimej se ALLT, sådetså!!

Tare lugnt, kvalet var inte så mycket att se. Ny bästa tid av alla som passerade linjen sista 10 min och rätt odramatiskt :hihi

Jamen man vill ju se ju!

Det han egentligen vill säga är att Stoner tog Pole och det är jättetrist, ja fy vad tråkigt att en som klagar på däcken sätter snabbaste tid.:rofl

Annars vad det ett grymt kval där Casey visade att han är på rätt väg.:tummenupp

Last edited:
Helt sjukt kval ju!! :D
Tycker lite synd om hayden, på pole 4 ggr men slutade 7:a, missade att få ett sista varv med 2 sekunder :hihi

Nån som vet var man kan se reprisen på MotoGP-kvalet? Viasat visade nån pausunderhållning med bilar istället för reprisen som var utlovad kl. 17.00.

Nån som vet var man kan se reprisen på MotoGP-kvalet? Viasat visade nån pausunderhållning med bilar istället för reprisen som var utlovad kl. 17.00.

Sent söndag kväll när det inte stör bilarna skulle jag tro... eller nåt...

Med ett kval som detta behövs ju knappt racet!!!! Fan vad grymt.

Jag vill också se lorenzos skylt med barbara. Var det en skylt som de hängde ut på rakan i kvalet?

Hahaha klockren skylt!

Känns som ett par förare börjar störa sig ordentligt på barberarn.

Just det, var är kvalet?!

Jag betalar fanimej 130 pix i månaden, och då vill jag jävlarimej se ALLT, sådetså!!

kanske att du/ni redan har fått svar på detta,men ibland visas motoGP även på t ex Viasat Sport, som t ex denna helg! Man skulle kunna säga, RTFM för Viasat´s program :)

Hursom, racet idag blir i bra väder ser det ut som :banana 25+, sydlig vind, 13 m/s nu på morgonen.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla