Kratoz
Gudomlig sporthojare
F1 är så otroligt spännande att det krävs depåstopp för att inte TV-tittarna ska somna![]()
Jag somnar vanligtvis trots depåstop!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
F1 är så otroligt spännande att det krävs depåstopp för att inte TV-tittarna ska somna![]()
Men var/hur tittar ni?!
TheWip skrev:Next up Moto3. Ser ut att kunna bli wetrace nu...
Ja, det skulle ju bli fantastisk racing om man körde på bakelit i 30 mil. F1 har haft depåstopp sedan tidernas begynnelse, det ligger i formelracingens natur.Härligt race!
@Valmers:
Måste ge Stoner all cred för win or hospital mentaliteten, synd det inte är fler förare som kör så det gör det hela mer spännande. Snyggt av både förarna att köra snabbaste varvtider i slutet av racet och grattis till Pedrosa, snyggt hanterat.
Ja, det skulle ju bli fantastisk racing om man körde på bakelit i 30 mil. F1 har haft depåstopp sedan tidernas begynnelse, det ligger i formelracingens natur.
Att du inte förstår dig på detta är jag dock inte speciellt förvånad över. Det går aldrig att göra riktig racing intressant för icke racingintresserade.
Att inte förstå sig på "riktig" racing ser jag snarare som ett sundhetstecken.Att du inte förstår dig på detta är jag dock inte speciellt förvånad över. Det går aldrig att göra riktig racing intressant för icke racingintresserade.
Att inte förstå sig på "riktig" racing ser jag snarare som ett sundhetstecken.
Vart skrev jag att MotoGP inte är riktig racing?På vilket sätt är F1 riktig racing, jämfört med motoGP?
Nope...EDIT: Kommentatorerna "det där kommer han skylla på däcken".
Sandström har svart bälte i skittjafsande, tyvärr.Vad jag inte riktigt förstår är att folk inte förstår att det finns intresse för all möjlig motorsport, utan mäste börja tjafsa skit direkt!
Personligen tyckte jag Moto3 var mest spännande.
Hade det varit Bradl hade de knuffat tills fan kommit och avlöst, så jag förstår honom. Det enda raka vore givetvis att förbjuda all form av hjälp med hojen av funktionärer.Nope...
"yet again german marshals have kept me from getting a decent result"
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti