MotoGP på Xbox Live!

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
Någon som har lirat MotoGP över Xbox Live nätverket! Så jäääädrans häftigt! Skaffade mig Xbox Live igår och jag måste bara säga...braaahahmahahaha.... :tummenupp

Snuskigt enkelt att hitta motståndare, en knapptryckning så är man igång. Sen har man ett headset till som man använder till att snacka med alla man lirar med! Fungerar skitbra och ljudkvalitén är bättre än telefon!
Om ni har Xbox så bara måste ni skaffa Live så ni kan lira alla häftiga spel över nätet, inte minst MotoGP! :rolleyes:
 
McFille skrev:
Någon som har lirat MotoGP över Xbox Live nätverket! Så jäääädrans häftigt! Skaffade mig Xbox Live igår och jag måste bara säga...braaahahmahahaha.... :tummenupp

Snuskigt enkelt att hitta motståndare, en knapptryckning så är man igång. Sen har man ett headset till som man använder till att snacka med alla man lirar med! Fungerar skitbra och ljudkvalitén är bättre än telefon!
Om ni har Xbox så bara måste ni skaffa Live så ni kan lira alla häftiga spel över nätet, inte minst MotoGP! :rolleyes:

Justdetja, Live släpptes ju häromdagen. Här skall inhandlas :)
 
McFille skrev:
Någon som har lirat MotoGP över Xbox Live nätverket! Så jäääädrans häftigt! Skaffade mig Xbox Live igår och jag måste bara säga...braaahahmahahaha.... :tummenupp

Snuskigt enkelt att hitta motståndare, en knapptryckning så är man igång. Sen har man ett headset till som man använder till att snacka med alla man lirar med! Fungerar skitbra och ljudkvalitén är bättre än telefon!
Om ni har Xbox så bara måste ni skaffa Live så ni kan lira alla häftiga spel över nätet, inte minst MotoGP! :rolleyes:

Faaan, kan ej köra lajv på min eftersom den är chippad. Nåja men det är väl priset man får betala för en massa gratis spel.
Har ca 50 spel på min 120 gb hårdisk.
 
Men ingen live inte...illa illa! Köp en till xbox vettja! Det är det värt...mmmmuumma! :tummenupp
Det bästa som har hänt i tv-spelvärlden sen NES!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top