MotoGP på Xbox Live!

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Någon som har lirat MotoGP över Xbox Live nätverket! Så jäääädrans häftigt! Skaffade mig Xbox Live igår och jag måste bara säga...braaahahmahahaha.... :tummenupp

Snuskigt enkelt att hitta motståndare, en knapptryckning så är man igång. Sen har man ett headset till som man använder till att snacka med alla man lirar med! Fungerar skitbra och ljudkvalitén är bättre än telefon!
Om ni har Xbox så bara måste ni skaffa Live så ni kan lira alla häftiga spel över nätet, inte minst MotoGP! :rolleyes:

McFille skrev:
Någon som har lirat MotoGP över Xbox Live nätverket! Så jäääädrans häftigt! Skaffade mig Xbox Live igår och jag måste bara säga...braaahahmahahaha.... :tummenupp

Snuskigt enkelt att hitta motståndare, en knapptryckning så är man igång. Sen har man ett headset till som man använder till att snacka med alla man lirar med! Fungerar skitbra och ljudkvalitén är bättre än telefon!
Om ni har Xbox så bara måste ni skaffa Live så ni kan lira alla häftiga spel över nätet, inte minst MotoGP! :rolleyes:

Justdetja, Live släpptes ju häromdagen. Här skall inhandlas :)

McFille skrev:

Faaan, kan ej köra lajv på min eftersom den är chippad. Nåja men det är väl priset man får betala för en massa gratis spel.
Har ca 50 spel på min 120 gb hårdisk.

Men ingen live inte...illa illa! Köp en till xbox vettja! Det är det värt...mmmmuumma! :tummenupp
Det bästa som har hänt i tv-spelvärlden sen NES!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back