MotoGP på Xbox Live!

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Någon som har lirat MotoGP över Xbox Live nätverket! Så jäääädrans häftigt! Skaffade mig Xbox Live igår och jag måste bara säga...braaahahmahahaha.... :tummenupp

Snuskigt enkelt att hitta motståndare, en knapptryckning så är man igång. Sen har man ett headset till som man använder till att snacka med alla man lirar med! Fungerar skitbra och ljudkvalitén är bättre än telefon!
Om ni har Xbox så bara måste ni skaffa Live så ni kan lira alla häftiga spel över nätet, inte minst MotoGP! :rolleyes:

McFille skrev:
Någon som har lirat MotoGP över Xbox Live nätverket! Så jäääädrans häftigt! Skaffade mig Xbox Live igår och jag måste bara säga...braaahahmahahaha.... :tummenupp

Snuskigt enkelt att hitta motståndare, en knapptryckning så är man igång. Sen har man ett headset till som man använder till att snacka med alla man lirar med! Fungerar skitbra och ljudkvalitén är bättre än telefon!
Om ni har Xbox så bara måste ni skaffa Live så ni kan lira alla häftiga spel över nätet, inte minst MotoGP! :rolleyes:

Justdetja, Live släpptes ju häromdagen. Här skall inhandlas :)

McFille skrev:

Faaan, kan ej köra lajv på min eftersom den är chippad. Nåja men det är väl priset man får betala för en massa gratis spel.
Har ca 50 spel på min 120 gb hårdisk.

Men ingen live inte...illa illa! Köp en till xbox vettja! Det är det värt...mmmmuumma! :tummenupp
Det bästa som har hänt i tv-spelvärlden sen NES!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman