Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det intressantaste med Simoncelli var ju hur väldigt snäll han var mot Rossi när han blev ombromsad. Jag är säker på att han inte hade varit lika generös mot någon av de andra i klassen.
En skillnad var väl att Grin-Jörgen inte ens var upp jämsides när han gjorde sitt försök. Lite svårt att lämna utrymme då.Det intressantaste med Simoncelli var ju hur väldigt snäll han var mot Rossi när han blev ombromsad. Jag är säker på att han inte hade varit lika generös mot någon av de andra i klassen.
Finns trettiotvå trådar om det, sök och du ska finnaUnder slutet på sändningarna så sa Tobias att Valencia testet kommer att sändas på Viasat motor på Tidag, men ingen info ang. detta på Viasats hemsida. Någon som vet om det blir nåt??
Fjantigare än något av Jörgens segerfirande den här säsongen.Bilden av Rossi som tar farväl av sin M1a, kommer sitta kvar en stund i mitt Yamahahjärta.
Fjantigare än något av Jörgens segerfirande den här säsongen.
Ähhhh ... gräv ner dej nånstans ... Grin-Jörgen fans borde inte få kommentera sånt ... G-J kopierar ju bara mästaren och det verkar ju falla väl ut ... hahaha
Ähhhh ... gräv ner dej nånstans ... Grin-Jörgen fans borde inte få kommentera sånt ... G-J kopierar ju bara mästaren och det verkar ju falla väl ut ... hahaha
Zeb: Det låter som du varit jorge fan sen väldigt långt tillbaka. Om jag inte minns fel så vart du det så fort han börja vinna, eller ?Så snälla sluta spela här att du har följt honom sen han börja köra.
Hatten av för jorge. MEN nästa år är det han själv som ska axla det rossi har gjort sen 2004. Han ska utveckla hojen teamet med feedback osv. Den dagen han gör det Rossi har gjort ska jag verkligen svälja min stolthet som Italienare och säga grattis till spanjaker. Men det jag innerst inne vet de rossi har gjort kommer inte nån göra på många år. Får se på tis när testerna drar igång kl 10:30 13.00Rossi på ducati är för oss italienare en dröm.
Racet var bra och skoj att se pedrosa kämpa på.
För dom som missade FIMs prisutdelning och vill se den i efterhand.
http://www.rtve.es/mediateca/videos/20101107/gala-fim-moto-gp-awards-2010-07-11-10/924697.shtml
Det intressantaste med Simoncelli var ju hur väldigt snäll han var mot Rossi när han blev ombromsad.
Såg du inte racet? Har du inte sett Simoncellis körningar genom åren? Mot alla andra som körd eom honom på Valencia försökte, och lyckades han ofta, passera dem igen. När Rossi körde om honom in i kurva ett hade Simoncelli ett betydligt vassare spår in i kurva två men han fegade ur och släppte förbi Rossi i en situation där jag är 100% övertygad om att han valt att göra en block pass på alla andra förare i fältet. Se bilden nedan och påstå att han inte hade möjligheten att blockera Rossi in i kurvan.Men vad skulle han ha gjort!!?? Försökt att få ut sitt långskånk till ben och stoppat in det i Rossis framhjul.
Inte mycket han kunnat göra där. För stort avstånd.
Tror inte Simonchelli hade släppt förbi Rossi om det varit möjligt att hindra honom. Race är race och Simon har inga polare på banan.
//M
Har du inte sett Simoncellis körningar genom åren? Mot alla andra som körd eom honom på Valencia försökte, och lyckades han ofta, passera dem igen. När Rossi körde om honom in i kurva ett hade Simoncelli ett betydligt vassare spår in i kurva två men han fegade ur och släppte förbi Rossi i en situation där jag är 100% övertygad om att han valt att göra en block pass på alla andra förare i fältet. Se bilden nedan och påstå att han inte hade möjligheten att blockera Rossi in i kurvan.
Well...så du menar att bara för att Rossi är Rossi, så bjussar Simon på en plats.
Strunt samma. Svårt att uppleva på TV och på en bild hur förarna känner sig i den aktuella situationen.
Och nog har jag sett Simon, därför fattar jag inte hur dom vågar sig in i närstrid med honom.
//M
Eftersom de är goda vänner så fegade Simoncelli ur i en situation där han annars inte vikt en tum. Det är vad jag tror.Well...så du menar att bara för att Rossi är Rossi, så bjussar Simon på en plats.
Strunt samma. Svårt att uppleva på TV och på en bild hur förarna känner sig i den aktuella situationen.
Och nog har jag sett Simon, därför fattar jag inte hur dom vågar sig in i närstrid med honom.
//M
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden