Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag förutsätter att du sitter med en laptop i knäet och ger oss detaljerade rapporter under alla pass?Självklart är man på plats för o kolla på racen, roadracing skall upplevas på plats live![]()

Varför skulle ha inte få köra?Kommer Rossi få köra?![]()
Varför skulle ha inte få köra?
Men det är väl isf hans eget val eller har jag missat något? Yamaha vill väl inte stoppa honom från att köra?Bara rykten, därav frågetecknet. Iof står det ju att han ska köra sepang och sen "kanske" inget mer för Yamaha.. vem vet.. vi om några veckor..
http://motomatters.com/news/2010/10/05/sepang_to_be_rossi_s_last_race_with_yama.html
- Sedan så har också rykten läckt ut att Lin Jarvis har aldrig velat ha/gillat Rossi i Yamaha då fokus blir mer på Rossi än på märket och att det är nu som Lin Jarvis kan börja säga vad han tycker personligen...
Så för min del...
ALDRIG MER EN YAMAHA HOJ...behandlar man den bäste på detta sätt så skall man inte förtjäna att sälja hojar....
NÄSTA ÅR...SÅ LÄNGE NÅGOT ANNAT MÄRKE VINNER SÅ JUBLAR JAG...

Man blir ju inte alls avundsjuk!!Självklart är man på plats för o kolla på racen, roadracing skall upplevas på plats live![]()
Hoppas du får se härlig racing på plats!
"Försteföraren" har 141 poäng mindre än Jorge och lämnar dessutom teamet efter säsongen och du är förvånad varför Yamaha väljer att inte gulla lite extra med RossiMellan Rossi och Yamaha är det nog rejält kyliga relationer nu.
Rykten som går är ju:
- Yamaha ger inga besked till varken Rossi eller Ducati om Rossi skulle få testa i Valencia. Rykten säger att Yamaha vill inte ge svar förrän Valencia loppet är gjort. Anledning är att man vill undvika att om man redan nu ger svar i frågan så skulle Rossi säga en massa negativt om Yamaha...
- Anledning till att Rossi nu skiter i Yamaha fullständigt och opererar sin axel är ju för att man behandlat honom som skit trots att konraktet står att han är förste förare. Sedan så enligt rykten så gav Yamaha endast Rossi en tillsägelse efter helgens kamp. Jag tycker som Rossi...om nu Lorenzo är nära att vinna titeln...hur dum får Lorenzo vara...varför då ge sig in i en kamp om en obetydlig tredje plats och riskera att köra omkull...
Så jag anser att Lorenzo var dåren i helgen....
- Sedan så har också rykten läckt ut att Lin Jarvis har aldrig velat ha/gillat Rossi i Yamaha då fokus blir mer på Rossi än på märket och att det är nu som Lin Jarvis kan börja säga vad han tycker personligen...
Så för min del...
ALDRIG MER EN YAMAHA HOJ...behandlar man den bäste på detta sätt så skall man inte förtjäna att sälja hojar....
NÄSTA ÅR...SÅ LÄNGE NÅGOT ANNAT MÄRKE VINNER SÅ JUBLAR JAG...

...Lorenzo (den lilla gnällspiken) kör omkull, i sin iver att tvåla dit Rossi som hämd för att han inte gav sig på Japans GP...
Trist som fan att det blir en massa tjafs.
Trots allt har ju Rossi rott hem en jävla massa titlar åt Yamaha. Vad hade den hojen att komma med innan. Då när det var Honda för hela slanten.
Det kommer hur som helst bli en intressant säsong nästa år. Vad kan Rossi prestera hos Ducati. Kommer Stoner att skörda framgångar även på Hondan. Kommer Lorenzo att motsvara förväntningar på denna säsongs framgångar. Frågorna är många. Men nu var det helgens race som det skulle spekuleras i.
Jag tror Stoner snuvar 1:a platsen.
Rossi kommer att klättra på pallen och ta en andra.
Hayden får koll på grejerna igen och tar en 3:de.
Lorenzo (den lilla gnällspiken) kör omkull, i sin iver att tvåla dit Rossi som hämd för att han inte gav sig på Japans GP.
Spisen blir 4:a och Dovi har en "vilohelg" och kommer 5:a.
MEN...tror på fan att Rossi är grymt sugen att vinna. Så får inte Stoner ett sjujävla försprång, så kommer Rossi att snuva Stoner på första platsen.![]()
//M

Jag förutsätter att du sitter med en laptop i knäet och ger oss detaljerade rapporter under alla pass?
. Men lovar o vinka i tv-rutan åt alla sporthojare o racers|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |