MotoGP - Malaysia Shell Advance

Tror på öppet krig mellan Rossi och JLo oavsett var i fältet de hamnar. Vassa armbågar i varannan kurva :banana Stor risk för avåkning :D

Stoner är het men kan ju hamna mitt i kriget mellan Rossi & JLo? Det krävs att bra kval och ett satans rempo i början om Stoner ska vinna vilket jag ju givetvis hopps på :yoparty Men jag skulle inte tro att Rossi inte backar en mm i en fajt ovasett om det gäller Stoner, JLo eller någon annan. Rossi vill nog vinna till varje pris innan han avslutar säsongen.

Det där med Hayden på tredjeplats sa du bara för att smöra in dig hos #Space & Firesalle :tungan Men du är ju älskvärd ändå eftersom du sätter Stoner på första plats :tummenupp

1. Rossi
2. Stoner
3. Spies
4. Dovi
5. RDP

JLo åker av i närstrid med Rossi. Skadad? VM titeln?

Jag tror Stoner snuvar 1:a platsen.
Rossi kommer att klättra på pallen och ta en andra.
Hayden får koll på grejerna igen och tar en 3:de.

Lorenzo (den lilla gnällspiken) kör omkull, i sin iver att tvåla dit Rossi som hämd för att han inte gav sig på Japans GP.

Spisen blir 4:a och Dovi har en "vilohelg" och kommer 5:a.

MEN...tror på fan att Rossi är grymt sugen att vinna. Så får inte Stoner ett sjujävla försprång, så kommer Rossi att snuva Stoner på första platsen. :tungan :fyllisar

//M

Vaffan...har du dammat av det där gamla uttrycket!!!?? Så brukade min mammas gamla faster uttrycka sig.

Valmers...kom igen nu. Nåt modernare kunde du väl hittat på. :tungan

Förövrigt så ÄR Rossi BÄST..om man ser över tid. Och det finns inte många som köar för att få ta över den titeln. Det är ren fakta... även om jag förövrigt är något jävig. :brinnerup

Pedrosa har bekräftat att han inte kör den här helgen utan satsar på att vara tillbaka till PI.

Rossi har bekräftat att han kör på PI.

Snälla vad hade de där riskokar stallet varit utan rossi, inte ett skit. Ska bli så jävla skönt att han lämnar de där jävla pajas huset och kör för ducati.

Jag hoppas han sätter av jorge ordentligt så varje gång han ser rossi tar han sin klubba o springer till uncle bens chefen.

det finns ju hojar och så finns det ducati.

Last edited:
Rossifuckon sittandes med gråten i halsen sedan idolen degraderats till andreförare levererar som vanligt dom skarpaste analyserna.

Rossifuckon sittandes med gråten i halsen sedan idolen degraderats till andreförare levererar som vanligt dom skarpaste analyserna.
Ja, det är riktigt underhållande. Snart kommer kravet på att inga rejs får köras när farbror Rosstig är skadad.

Ja, det är riktigt underhållande. Snart kommer kravet på att inga rejs får köras när farbror Rosstig är skadad.

Tycker det brukar vara tvärt om här inne faktiskt, håller man inte Rossi högst är man dum i huvudet s a s.

1. Stoner kommer toura hem detta ganska komfortabelt tror jag.
2. Rossi
3. Lorenzo
4. Spies
5. Dovi

Wildcards.

Moto2
87. Mohamad ZAMRI BABA ( MAL) Petronas SIC TWMR Malaysia - Moriwaki

Men själv kör du KTM..?

Jag körde ktm. Nu är det en ducati hypermotard sp som ska landa i garaget brevid min vackra Alfa romeo 166 v6 :). Så är det fullblod i garaget vettu. Är man patriot så är man.

1 Rossi

2 Stoner

3 dovi

Last edited:
FP1 börjar om mindre än en timme

Viasat Motor

08.35 MotoGP: Träning 1
09.05 MotoGP: Moto2 – Träning 1
10.15 MotoGP: 125cc – Träning 1

Det blir en trevlig fredagmorgon!

Repris 17.00 MotoGP: Träning 1 och 02.00

Stoner
Dovi
Rossi
Lor
Hay

Hoppas självklart på en fight mellan Rossi och Lorenzo medans Stoner hänger av Dovi precis som sist. Yamma är nog lite för svaga på rakorna för att mäkta med tyvärr!

Han är hungrig nu!!! ;)

Det är förvisso bara första träningen. Men det känns som han är på gång. Tjing!

Han är hungrig nu!!! ;)

Det är förvisso bara första träningen. Men det känns som han är på gång. Tjing!

Jag tror att trots att Lorenzo tar titeln så kommer han lukta lite ammoniak i slutet på säsongen pga att Rossi kommer kissa på honom under resten av säsongen...

Hans enda mål är nog att förnedra klubban så mkt som möjligt och en arg/irriterad rossi är nog riktigt jobbig som motståndare!

Lorenzo avslutar förvisso på hemmaplan och där har nog tom rossi svårt att hävda sig men då kommer en sjukt revanschsugen pedrosa med en obrukad toktrimmad hondamotor att krossa honom!

Jag tror att trots att Lorenzo tar titeln så kommer han lukta lite ammoniak i slutet på säsongen pga att Rossi kommer kissa på honom under resten av säsongen...

Hans enda mål är nog att förnedra klubban så mkt som möjligt och en arg/irriterad rossi är nog riktigt jobbig som motståndare!

Lorenzo avslutar förvisso på hemmaplan och där har nog tom rossi svårt att hävda sig men då kommer en sjukt revanschsugen pedrosa med en obrukad toktrimmad hondamotor att krossa honom!
Gillar entusiasmen i det inlägget. :)

Gillar entusiasmen i det inlägget. :)

Ja men äntligen så har vi lite action/känslor i MGP vilket vi inte direkt varit bortskämda med!

Det är bara hoppas och tro att rivaliteten fortsätter till nästa säsong och gärna med något ogenomtänkt uttalande a´la biaggi...

Ja men äntligen så har vi lite action/känslor i MGP vilket vi inte direkt varit bortskämda med!

Ja, denna MotoGP säsong har varit rätt fadd om man säger så. I alla fall i början.

Inga riktiga fighter att tala om. Lorenzo som varit überstabil och ohotad. Peddot som inte haft en riktig hoj att köra på, Stoner som haft problem att få till sin hoj, Rossi som inte kunnat vara med och fightas ordentligt.

Men det börjar ordna upp sig. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...