Oddjob
Bannad
HUR FAN kan man vara glad över rossis otur, killen har ALLTID ett leende på läpparnaAutoman99 skrev:2326658JAAAAAAAAAAAAAAA rossi är kokt i skit![]()
och är en mycket duktig motorcykelförare.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HUR FAN kan man vara glad över rossis otur, killen har ALLTID ett leende på läpparnaAutoman99 skrev:2326658JAAAAAAAAAAAAAAA rossi är kokt i skit![]()
Automan99 skrev:2326614Hoppas det springer ut en Lemur i banan och klipper rossi i sidan![]()
Rymling från Lunar ?Automan99 skrev:2326658JAAAAAAAAAAAAAAA rossi är kokt i skit![]()
Troligen är det producerat av ett amerikanskt bolag.Nursey skrev:2326684Var det bara jag som tyckte att det var sämre filmat än vanligt?
Nursey skrev:2326684Var det bara jag som tyckte att det var sämre filmat än vanligt?
hayden, peddo, melandri, roberts?, vermulenRossi_Jr skrev:2326682Hur gick det?Top 3?
vad hände med rossi?
RedBaron skrev:2326683Rymling från Lunar ?
Thompson skrev:2326707Det är ju sjukt att Rossi har sån djävla otur....far åt helvete!!! Om Hayden går och vinner VM, då äre inte rooligt
Det svider inte det minsta, vi är bara bortskämda med mogna och konstruktiva inlägg i racingforumet.Automan99 skrev:2326709inte precis , men är mycket skadeglad emot rossi . Jag har inte missat ett race på 4 år . rossis vinster och framgångar var skoj dom första 3 sesongerna .Att det svider lite i ögat på dig förstår jag han är hju så trevlig , men detta är racing och se samma person dominera och vinna så många race är verkligen inte kul på något sätt hur trevlig och sprallig han än må vara .
Thompson skrev:2326707Det är ju sjukt att Rossi har sån djävla otur....far åt helvete!!! Om Hayden går och vinner VM, då äre inte rooligt
Automan99 skrev:2326709inte precis , men är mycket skadeglad emot rossi . Jag har inte missat ett race på 4 år . rossis vinster och framgångar var skoj dom första 3 sesongerna .Att det svider lite i ögat på dig förstår jag han är hju så trevlig , men detta är racing och se samma person dominera och vinna så många race är verkligen inte kul på något sätt hur trevlig och sprallig han än må vara .
Kungen skrev:2326721Risken är väl överhängande att han gör det. jag gör som du hoppas på Rossi. fast det är inte riktigt ljust i tunneln.
Hayden bör nolla en gång eller några.
Hahaha skall vi åka och nolla honom?.
DR-Zätare skrev:2320955
Jag kanske bör tillägga att jag själv ligger i fosterställning och gråter ett par dagar efter varje race Rossi bryter, har landssorg varje dag han inte vinner ett race och tycker att jag själv är världens bästa människa för att jag har den goda smaken att ha Rossi som idol varje gång han vinner!
![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!