MotoGP Laguna Seca.

Haydens omkörning av roberts, damn snygg, körde så hårt att jag trodde att han skulle gå omkull.
Inte förvånad över stoners vurpa, han kör fortare än han kan.. D.v.s vilja, orädsla och en jäkla snabbhet, men inte lika säker på hojen som exempelvis pedrosa.
Fyfan vad synd om Rossi, han hade blivit trea idag, nu tror till och jag att han förlorat VM idag, Repsol var teamet utan strul idag, som hade hojar/däck som höll hela vägen. Chanserna är inte helt borta dock.

Pinsamt att förstöra banan till årets race dock..

Nursey skrev:
2326684 Var det bara jag som tyckte att det var sämre filmat än vanligt?

Nej, de missade i stort sett alla större händelser/omkörningar, ombordkamerorna funkade väl inte för guppen i banan och/eller höjdskillnaderna.
Intressant att se Nakano torrgasa i en evighet vid sidan av banan under racet.

Det är ju sjukt att Rossi har sån djävla otur....far åt helvete!!! Om Hayden går och vinner VM, då äre inte rooligt

RedBaron skrev:
2326683 Rymling från Lunar ?

inte precis , men är mycket skadeglad emot rossi . Jag har inte missat ett race på 4 år . rossis vinster och framgångar var skoj dom första 3 sesongerna .Att det svider lite i ögat på dig förstår jag han är hju så trevlig , men detta är racing och se samma person dominera och vinna så många race är verkligen inte kul på något sätt hur trevlig och sprallig han än må vara .

Automan99 skrev:
2326709 inte precis , men är mycket skadeglad emot rossi . Jag har inte missat ett race på 4 år . rossis vinster och framgångar var skoj dom första 3 sesongerna .Att det svider lite i ögat på dig förstår jag han är hju så trevlig , men detta är racing och se samma person dominera och vinna så många race är verkligen inte kul på något sätt hur trevlig och sprallig han än må vara .
Det svider inte det minsta, vi är bara bortskämda med mogna och konstruktiva inlägg i racingforumet.

Thompson skrev:
2326707 Det är ju sjukt att Rossi har sån djävla otur....far åt helvete!!! Om Hayden går och vinner VM, då äre inte rooligt

Risken är väl överhängande att han gör det. jag gör som du hoppas på Rossi. fast det är inte riktigt ljust i tunneln.
Hayden bör nolla en gång eller några.

Hahaha skall vi åka och nolla honom?.

Automan99 skrev:
2326709 inte precis , men är mycket skadeglad emot rossi . Jag har inte missat ett race på 4 år . rossis vinster och framgångar var skoj dom första 3 sesongerna .Att det svider lite i ögat på dig förstår jag han är hju så trevlig , men detta är racing och se samma person dominera och vinna så många race är verkligen inte kul på något sätt hur trevlig och sprallig han än må vara .

Så förra veckans uppvisning tyckte du inte var kul att se??

Thompson skrev:
2326707 Det är ju sjukt att Rossi har sån djävla otur....far åt helvete!!! Om Hayden går och vinner VM, då äre inte rooligt

Hayden vinner inte VM, det är Rossi som förlorar det. Hayden råkar bara vara den som skulle kommit tvåa om inte Rossi haft världens sämsta säsong.

Kungen skrev:
2326721 Risken är väl överhängande att han gör det. jag gör som du hoppas på Rossi. fast det är inte riktigt ljust i tunneln.
Hayden bör nolla en gång eller några.

Hahaha skall vi åka och nolla honom?.

Finns en annan repsolförare som om Rossi faller bort nog fortfarande säkert vill göra upp om titeln.

DR-Zätare skrev:
2320955
Jag kanske bör tillägga att jag själv ligger i fosterställning och gråter ett par dagar efter varje race Rossi bryter, har landssorg varje dag han inte vinner ett race och tycker att jag själv är världens bästa människa för att jag har den goda smaken att ha Rossi som idol varje gång han vinner!

:brinnerup

Ser ut som det blir du och jag i fosterställning de närmsta dagarna...

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025