Fullständigt suveränt. Men ännu bättre vid 1.19. Är det inte Stig Blomqvist som får publiken att fullständigt tappa hakorna? Och det får ju MotoGP att framstå som både säkert och måttfullt....när audin går upp på bakorna...
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fullständigt suveränt. Men ännu bättre vid 1.19. Är det inte Stig Blomqvist som får publiken att fullständigt tappa hakorna? Och det får ju MotoGP att framstå som både säkert och måttfullt....när audin går upp på bakorna...
Jag tror de flesta vågar lite mer när de sitter i en stålbur med stödhjul.Och det får ju MotoGP att framstå som både säkert och måttfullt.
Fullständigt suveränt. Men ännu bättre vid 1.19. Är det inte Stig Blomqvist som får publiken att fullständigt tappa hakorna? Och det får ju MotoGP att framstå som både säkert och måttfullt.
Grupp B är bland det häftigaste som funnits, dock så dog både toppförare och publik i ett stigande tempo. Det samma kan sägas om Sportvagns-VM, F1 och Can-Am. Både banor och material var fantastiska, men det strök också med för många för att låta det fortgå.
Delvis, men listan över de som "gått vidare" får mig att känna mig illa till mods.Det är ju lite det som är det magiska när en liten skara av människor trotsar det som är "skitfarligt".

Rally och GP500
Kom igen det är två olika världar.
Ha ha! Jag kan titta hur många gånger som helst på det där korta klippet när han ger motorn fria tyglar ut ur kurvan och killen ur publiken står med händerna på huvudet. Typ: ”Fyyy faan...” (men på spanska, franska eller var det nu kan vara någonstans). Så ska det ju kännas/låta/lukta när förarna i MotoGP går ut på sista varvet.Jo, visst är det Blomkvist, 1984.
Ha ha! Jag kan titta hur många gånger som helst på det där korta klippet när han ger motorn fria tyglar ut ur kurvan och killen ur publiken står med händerna på huvudet. Typ: ”Fyyy faan...” (men på spanska, franska eller var det nu kan vara någonstans). Så ska det ju kännas/låta/lukta när förarna i MotoGP går ut på sista varvet.
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
|
|
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT