MotoGP: Estoril

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
sandstream skrev:
Du får gärna tycka att jag är en idiot, det gör mig inget :)

Vad förväntar du dig att folk ska tycka egentligen när du stövlar in på ett roadracingforum och jämför världens bästa 125-åkare med ett division 5 lag i fotboll?

5 minuter kvar av värmningen och Melandri har bästa tid med 1.52 :3freak
Regn?

Chris Ash skrev:
Vad förväntar du dig att folk ska tycka egentligen när du stövlar in på ett roadracingforum och jämför världens bästa 125-åkare med ett division 5 lag i fotboll?
Nej, det var inte vad jag menade, och tolkades det så så ber jag om ursäkt. :(
Jag ville bara få idiotförklararen att förstå att man faktiskt inte behöver gilla alla serier/klasser i en sport för att inte klassa som idiot.

För att komma tillbaka till topic...

REGN! Det är blött på Estorilbanan under morgonträningen nu! :gnissla
Kallio är ju inte precis någon regnfantom, även om han inte är helt vilse på regn...hoppas det torkar upp...

Är det någon som är så söt o spelar in racet och lägger upp är här sen? :pannkyss

Nu ska de köra 250 först, häromdagen var det väl 125 som skulle köras först :va

Hoppas det hinner torka upp helt till MotoGP!
(Fast det hade varit lite kul om de startade torrt och att det sedan började regna för att se hur de klarar av hoj/hjul-byten)

oFFkeFF skrev:
Att du tycker det är ointressant är inte heller särskilt intressant. Håll det för dig själv och låt andra titta på va de vill :rolleyes:
Nu var det ju inte mig vi pratade om. Jag brukar se alla klasser, men jag tycker inte att det är speciellt häftigt när kopplet med 125:or kommer förbi; *meeeeeeeeeeeees*

valmers skrev:
Nu var det ju inte mig vi pratade om. Jag brukar se alla klasser, men jag tycker inte att det är speciellt häftigt när kopplet med 125:or kommer förbi; *meeeeeeeeeeeees*
Kubikbög! ;)

valmers skrev:
Jag tycker inte det är speciellt häftigt att i precis varenda jävla racingtråd läsa vad du gillar och inte gillar. Racertrådarna handlar inte om dig och dina preferenser.

Vad har hänt med 125:orna? Jag har inte kollat på flera år men nu såg jag någon lirare som hette Lai köra med en mc som såg ut som en mc och inte något aerodynamiskt missfoster, både frontkåpa och kuts såg bra ut. Dessutom poppade han en wheelie ut ur en kurva. :)

Bingo skrev:
Jag tycker inte det är speciellt häftigt att i precis varenda jävla racingtråd läsa vad du gillar och inte gillar. Racertrådarna handlar inte om dig och dina preferenser.
Nej, och den här tråden handlar om MotoGP. Fråga talibanerna varför tråden spårade ur.

valmers skrev:
Nej, och den här tråden handlar om MotoGP. Fråga talibanerna varför tråden spårade ur.

Knip igen med ditt jävla tjat istället och låt de som vill diskutera Pedrosas och Kallios kvaltider göra det så kommer de säkert låta dig vara ifred.

gthyni skrev:
250-loppet var iaf väldigt kul idag
Ja, det var klart sevärt (även om Portos start gjorde att iaf jag trodde att han skulle ta en promenadseger).
Coolt att Casey Stoner vann från 12:e.

*/ ?>
Back