MotoGP Assen

YEEEEEEEEES HE'S BACK:yoparty

Den sopslute vinner, märkligt...

Ingen större högodsare precis, Yamahan gick bra på denna bana och den snabbare föraren var skadad. Men kul ändå, nu kanske han kommer köra lite hårdare.

Men Cal!!! Jösses vilket race. :banana
Om han hade kört om Lorre tidigare så hade det nog varit en satellit på No1.

Last edited:
På min 46:e födelsedag står den störste Valentino #46 överst på pallen igen.
Fan va kul. Heroiskt av Lorenzo.

Grattis till oss.

Last edited:
Fan va ja kommer sova gott inatt... !! Tack VR46 !

Sjuk insats av lorre
Braaa nära att kryckan klippte MM på sista varvet...

minde kul för dovi, 33 sek efter i mål och CRT cykel framför sig... va ruttet de måste kännas när man vet att man är en topp 5 förare med kvalité för flera pallplaceringar, men sitter bunden i ett kontrakt 1,5 år till som omöjliggör det..

ROSSI!!!! =) Värmer mig att se legenden dansa.
Marquez - Spännande talang. Fortfarande delaktig i titeljakten.
Crutchlow - Grymt kört! Vinnarinstinkten ger resultat.
Pedrosa - Blekt lopp. Verkar ha problem på kurviga banor.
Lorenzo - Hård snubbe som jag respekterar.

Var är Radare?

Riktigt feel good race. Lorenzos är en hjälte som genomförde racet med så bra placering.

En verkligt lättad Rossi som äntligen fick visa att han fortfarande kan men inte så överraskande att Rossi vann med förutsättningarna som fanns.
En frisk Lorenzo hade han inte klarat tror jag, som gjorde en bragd.

Pedrosa ser ut att ha ett seriöst problem verkar sakna det lilla extra när det går emot honom.
Tror den lille Marques kommer vara före honom när säsongen är slut.

Inte illa att en kille som i bästa fall kan ta tredjeplatser kör ifrån alla och vinner :rolleyes:
Tycker dom kan ändra titeln på nya stålisfilmen från "man of steel" och bara kalla den Lorenzo :hihi

Last edited:
I den formen som Rossi var idag, så tror jag att det hade varit en grym och jämn fight mellan Rossi och Lorenzo förutsatt att Lorre hade varit frisk.

Helt klart ett rolig race i toppen, de andra klungorna var ganska tråkiga.

Han e för skön cal, markerade sitt missnöje med ett knä i ryggen på MM.

Vad sa han sen under intervjun? Jag ville att MM skulle veta hur Pedrosa känner sig varje gång han ser racet i repris? Ang att han nästan körde på honom på sista varvet :)

Back