MotoGP 2021 #12: Monster Energy British Grand Prix

Nästan så man undrar om DORNA råkat ut för en ransomware-attack... Fast, övriga delar av siten verkar ju funka, så antagligen bara maximalt oflyt.
Troligen, men man kan inte ens se klippen från "spoiler free" eller kunna logga ut och börja om

Nästan så man undrar om DORNA råkat ut för en ransomware-attack... Fast, övriga delar av siten verkar ju funka, så antagligen bara maximalt oflyt.
Dirty rotten. Inte ord om driftstörning på hemsidan heller.

We apologise for any inconvenience caused by this brief suspension of service.

Vid tryck på ”my subscription”

Jag kokar???? här har jag låtit hela familjen vänta med att åka på havet för detta rejs o så går de inte o se skiten?????

Det har kråglat lite mycke i år med laggning till o från men detta tar priset???

Jag kokar???? här har jag låtit hela familjen vänta med att åka på havet för detta rejs o så går de inte o se skiten?????

Det har kråglat lite mycke i år med laggning till o från men detta tar priset???
Tro mig, jag förstår precis hur du känner.. Har även försökt att kontakta de, men når ej fram pga problemet.....

Finns det ens någon man kan kontakta? Tycker det är väldigt begränsat med kontaktinfo generellt.
Det finns på deras hemsida, men som du säger så är det ganska begränsat. Endast ett formulär man fyller i

Nu funkar det till en viss del, man kan ej spola tillbaka tyvärr så jag väntar nog ett tag till...

Nu kunde jag titta i säkert 5 min innan det la av. Nu får det va. Kommer spoila resten om jag fortsätter försöka

Kommer kommentera senare då många tyvärr inte kunnat se. :(

Jag körde appen och hade inga problem.
Så har ni appen så testa den om ni får problem igen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT