MotoGP 2021 #12: Monster Energy British Grand Prix

Som vanligt flaxar jag med annat och missar saker men varför har a-marquez inga tider i q1?

kul med stiggy-intervju även ifall anledningen är trist
Försovit sig eller fel på Transpondern ?
Eller fastnat i blixtlåset :gnissla när han skulle ta på sig skinnstället ?

J. Martin kanske man inte ska räkna bort btw..

Bara jag som har problem med att se racet live på motogp:s hemsida lr? Står att man måste ha videopass vilket man har...

Samma här, vafan. Har fått några mail senaste veckorna att det kan hjälpa att logga ut och logga in igen, särskilt om man har problem på iPad/iPhone, men just nu går det inte ens att logga ut eller starta racet.
Helvete alltså... Försökte med det med, men har samma fel som er. Säkert för många för de att kunna hantera

Helvete alltså... Försökte med det med, men har samma fel som er. Säkert för många för de att kunna hantera
Ja,typiskt att det händer just inför MotoGP-racet. Kunde se Moto3 utan problem, sen käkade jag lunch under moto2 så det såg jag inte och sen vid försök med kungaklassen så bara "no yuo". Tack så mycket.

Inte bara för mig alltså, skönt att veta iof men förbannat irriterande att det bryter tre minuter före rejsstart :-(

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back