MotoGP 2013: Indianapolis - USA

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Ort
Borås
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter
Folk som alltid frågar efter en bra livestream sida, varför köper man inte bara hela säsongen på motogp.com för typ 900:-? Om man ändå är intresserad utav att kolla kan man väl betala också?
 

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Ort
Varberg
Hoj
790 Duke
Folk som alltid frågar efter en bra livestream sida, varför köper man inte bara hela säsongen på motogp.com för typ 900:-? Om man ändå är intresserad utav att kolla kan man väl betala också?
Har vanligtvis Viasat motor hemma, men flyttar 10 mil för att studera på söndag, och undrar om någon har en bra livestream-sida. Det är dessutom första gången jag frågar efter en livestream.

Tackar space :)
 

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Sthlm
Hoj
lös
Folk som alltid frågar efter en bra livestream sida, varför köper man inte bara hela säsongen på motogp.com för typ 900:-? Om man ändå är intresserad utav att kolla kan man väl betala också?

PLUS att man kan streama från 3 enheter samtidigt på samma inlogg, så det går att gå ihop och dela på kostnaden, = ca 300:- för tillgång till hela säsongen, live race, interbjuer m.m., och om man vill kan man kolla gamla race från hmm ja jag vet inte nu, men ja har kollat hela säsongerna 2003-2006 igen för att uppleva gamla minnen :)
 

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Sthlm
Hoj
lös
Alldeles oavsett resultat, kommer man bli besviken på loppet i förhållande till förväntningarna. Några omkörningar i början, sen sitta och dricka kaffe och spela mobilspel i 15 varv sen hoppas någon kan ställa till med något när däcken börjar ge sig.

Trådarna här och silly season är det som gör att man följer det alls, och Rossi då.

Måste ändå säga att 2013 har varit bättre än de senaste två åren... Nu när Rossi är tillbaka med lite regelbundna topp3 placeringar, MM har kommit in och CC bjuder upp till dans mer än tidigare, har de ju faktiskt bjudits på lite fighter... jag säger inte att det är som för 5-10 år sen, men bättre än 2011-2012..
 

Sparrow

Retard MC
Gick med
4 May 2011
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZX6R -99
Tack för tipset! :tummenupp

Jag har haft svårt för "support"-klasserna men får väl ge dem ett nytt försök. :)
Jag brukar kolla start och målgång och skippa resten. :rodnar

Ett annat tips är att kolla på WSBK eller BSB. Brukar vara många fighter där man håller andan eller garvar rakt ut eller inte kan tro sina ögon. Det är ju generellt inte lika erfarna och tekniskt duktiga förare som i MotoGP, vilket gör att de tar lite dumma chanser som GP-förarna aldrig hade gjort. Och då blir det väldigt intressant. :crash
 

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Ort
Borås
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter
Har vanligtvis Viasat motor hemma, men flyttar 10 mil för att studera på söndag, och undrar om någon har en bra livestream-sida. Det är dessutom första gången jag frågar efter en livestream.

Tackar space :)

Fair enough:tungan
 

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Ort
Borås
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter
Om VR slutar använda stringtrosor kanske han slipper dra så i röven varje gång:D
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Jag kanske har missat det tidigare i tråden, men Lorenzo har nytt hjälmmärke , HJC. Undrar vad det kostade.
.Nu har Nolan/xlite tappat både stoner o lorenzo..KK på gång ?
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Ett annat tips är att kolla på WSBK eller BSB. Brukar vara många fighter där man håller andan eller garvar rakt ut eller inte kan tro sina ögon. Det är ju generellt inte lika erfarna och tekniskt duktiga förare som i MotoGP, vilket gör att de tar lite dumma chanser som GP-förarna aldrig hade gjort. Och då blir det väldigt intressant. :crash

Brukar kolla WSBK när jag råkar komma på det på EUROSPORT.
BSB har jag ingen aning om hur man ser. :confused:

Det som jag verkligen vill se är bra MotoGP-race. :)
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Fet highsider på Karel! :crash

Först avkastad sen spetsad i * av kåp-spetsen bakom sadeln.
Fiffan, hoppas han är uppe snart.
 

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Yamaha har tydligen haft problem med överhettade kopplingar tidigare under säsongen och testar en lösning på problemet på Indy

image.jpg
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
P€RRA;5871450 skrev:
Sänds på engelska Eurosport2 och tankas med fördel ner i HD-upplösning några timmar efter målgång :)

Riktigt kul racing på inte sällan smala kvicka och spektakulära banor :tummenupp
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Klassisk GP-sändning, somna mitt i :D

Vad hände efter Karels vurpa?
 

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Ort
Borås
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter
Klassisk GP-sändning, somna mitt i :D

Vad hände efter Karels vurpa?

Det landade en riktig "alien" på banan, snodde Karels andra cykel och körde ett 58:a varv för att sedan bli hämtad utav ett UFO.

Du borde inte somna under GP-sändningar!:hihi
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top