MotoGP 2013: Indianapolis - USA

Folk som alltid frågar efter en bra livestream sida, varför köper man inte bara hela säsongen på motogp.com för typ 900:-? Om man ändå är intresserad utav att kolla kan man väl betala också?

Folk som alltid frågar efter en bra livestream sida, varför köper man inte bara hela säsongen på motogp.com för typ 900:-? Om man ändå är intresserad utav att kolla kan man väl betala också?
Har vanligtvis Viasat motor hemma, men flyttar 10 mil för att studera på söndag, och undrar om någon har en bra livestream-sida. Det är dessutom första gången jag frågar efter en livestream.

Tackar space :)

PLUS att man kan streama från 3 enheter samtidigt på samma inlogg, så det går att gå ihop och dela på kostnaden, = ca 300:- för tillgång till hela säsongen, live race, interbjuer m.m., och om man vill kan man kolla gamla race från hmm ja jag vet inte nu, men ja har kollat hela säsongerna 2003-2006 igen för att uppleva gamla minnen :)

Alldeles oavsett resultat, kommer man bli besviken på loppet i förhållande till förväntningarna. Några omkörningar i början, sen sitta och dricka kaffe och spela mobilspel i 15 varv sen hoppas någon kan ställa till med något när däcken börjar ge sig.

Trådarna här och silly season är det som gör att man följer det alls, och Rossi då.

Måste ändå säga att 2013 har varit bättre än de senaste två åren... Nu när Rossi är tillbaka med lite regelbundna topp3 placeringar, MM har kommit in och CC bjuder upp till dans mer än tidigare, har de ju faktiskt bjudits på lite fighter... jag säger inte att det är som för 5-10 år sen, men bättre än 2011-2012..

Tack för tipset! :tummenupp

Jag har haft svårt för "support"-klasserna men får väl ge dem ett nytt försök. :)
Jag brukar kolla start och målgång och skippa resten. :rodnar

Ett annat tips är att kolla på WSBK eller BSB. Brukar vara många fighter där man håller andan eller garvar rakt ut eller inte kan tro sina ögon. Det är ju generellt inte lika erfarna och tekniskt duktiga förare som i MotoGP, vilket gör att de tar lite dumma chanser som GP-förarna aldrig hade gjort. Och då blir det väldigt intressant. :crash

Har vanligtvis Viasat motor hemma, men flyttar 10 mil för att studera på söndag, och undrar om någon har en bra livestream-sida. Det är dessutom första gången jag frågar efter en livestream.

Tackar space :)

Fair enough:tungan

Om VR slutar använda stringtrosor kanske han slipper dra så i röven varje gång:D

Jag kanske har missat det tidigare i tråden, men Lorenzo har nytt hjälmmärke , HJC. Undrar vad det kostade.
.Nu har Nolan/xlite tappat både stoner o lorenzo..KK på gång ?

Ett annat tips är att kolla på WSBK eller BSB. Brukar vara många fighter där man håller andan eller garvar rakt ut eller inte kan tro sina ögon. Det är ju generellt inte lika erfarna och tekniskt duktiga förare som i MotoGP, vilket gör att de tar lite dumma chanser som GP-förarna aldrig hade gjort. Och då blir det väldigt intressant. :crash

Brukar kolla WSBK när jag råkar komma på det på EUROSPORT.
BSB har jag ingen aning om hur man ser. :confused:

Det som jag verkligen vill se är bra MotoGP-race. :)

Fet highsider på Karel! :crash

Först avkastad sen spetsad i * av kåp-spetsen bakom sadeln.
Fiffan, hoppas han är uppe snart.

Yamaha har tydligen haft problem med överhettade kopplingar tidigare under säsongen och testar en lösning på problemet på Indy

image.jpg

P€RRA;5871450 skrev:
Sänds på engelska Eurosport2 och tankas med fördel ner i HD-upplösning några timmar efter målgång :)

Riktigt kul racing på inte sällan smala kvicka och spektakulära banor :tummenupp

Klassisk GP-sändning, somna mitt i :D

Vad hände efter Karels vurpa?

Klassisk GP-sändning, somna mitt i :D

Vad hände efter Karels vurpa?

Det landade en riktig "alien" på banan, snodde Karels andra cykel och körde ett 58:a varv för att sedan bli hämtad utav ett UFO.

Du borde inte somna under GP-sändningar!:hihi

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...