Borde inte Crutchlow ha fått en bestraffning för att ha kört i motsatt riktning på banan?
Drive-through eller liknande.
Det är motogp vi snackar om, med riktiga män. Inte formel-1 där de gråter så fort någon kommit inom 10meter av de.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Borde inte Crutchlow ha fått en bestraffning för att ha kört i motsatt riktning på banan?
Drive-through eller liknande.
...Synd att VR kvalar så dåligt, annars hade han och MM nog kunnat ställa till med en rätt okej show där i framänden av rejset.
Haha, inte så jag mena. Mera nyfiken bara![]()
Om man tror på ödet är det per definition inget man kan bestämma över....Pedrosa...bestämma själv över sitt öde....agera allt för sent...passiv och håglös...en hel del kritik...det måste kännas!
Ändrade du bildkvalitén till HD?Köpte ett Motogp video pass inför tävlingen för att glo på racet i datorn. Men jag blev väldigt missnöjd....visst det är kul att se intervjuerna men kvaliten på racet var under all kritik. Hackigt och kornigt till förbannelse. Såg warm up lap sen stängde jag av och laddade ner racet i HD stället....fan så mycket bättre.
Ja, synd att han kvalar så dåligt.
Han verkar fortfarande "ha det" när det gäller man mot man.
Men när han skall prestera toppvarv på toppvarv, som "metronomen", verkar han inte räcka till.
Hade varit kul att se vad han kunnat göra om han varit med i toppen med 7-8 varv kvar.![]()
P€RRA;5877464 skrev:Ändrade du bildkvalitén till HD?
Jag kör från paddan via Apple-TV till TV:n och det spöar datorn alla dagar i veckan och framförallt det sunk som Viaplay kallar för HD.
Tittar man lite på varvtiderna så är ha i snitt 2-3 tiondelar efter per varv och egentligen sämst i mitten av racet och slår man ihop det med dåliga kval så blir det alldeles för mkt att ta in. Känns som det är väldigt lite som behövs för att han ska vara med i topp men just nu är han solklar 4:a. Otroligt imponerande att Lorre kan kliva på som han gör från start och det känns verkligen som att det är cykeln som begränsar honom och inte tvärtom. Tror dock inte att han skulle vara lika bra på hondan.
Jag kan köpa en del av VR:s problem med att cykeln är gjord för Lorenzo och inte honom längre och Lorenzo kör annorlunda jämfört med många. Vet att Ben Spies var frustrerad för att när dom tittade på telemetrin så bromsade han senare är Jorge men ändå var han långsammare pga att Jorge släppte bromsen tidigare och gick in med mkt högre kurvhastighet rörde sig mindre på cykeln för att inte göra den instabil.
Mer krut till Yamma och jag hoppas att DP tar några segrar för att få sin efterlängtade titel!
Vore nästan en tråd i sig att diskutera vilken hoj som är bäst för vilken förare.
Hondan verkar ju onekligen passa Marquez perfekt.
Yamman borde vara bästa val för Lorre.
DP skulle nog funka bra på Yamman också.
VR har jag svårt att se, kanske Hondan då han inte verkar kunna "ta med sig" farten genom kurvan som Lorre?![]()
Sa han verkligen så? Det tycker jag är lite förvånande; om han visste att det fanns gott om nya strategier/delar runt hörnet skulle han kunna kosta på sig att uttala sig betydligt mer positivt/förhoppningsfullt.Dovi intervjuas efter Brno:
-"What are the areas that you are struggling in? (Om Ducatin)
Dovi flinar och svarar: " Its a long story....."
Jag tror Ducatin är bäst för alla förare
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |