Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag somnade under MotoGP. Sen skulle jag se om det och somnade igen. Moto3 och Moto2 var najs, dock.
Men jag undrar verkligen varför man ens kör i regn. Det ser inte roligt ut. Alls.
Jag somnade under MotoGP.
Ja, varför startar de överhuvudtaget i racen![]()
Vad skulle dom göra när dom inser att det blir regn då? Packa ihop och åka hem?Publiken skulle nog bli jätteglad..
För en gångs skull har du fel =) Inte om att du somnade, vad jag vet, men om att dagens race var ett sömnpiller!
S
Jag vet inte vad det beror på, men jag börjar drömma (idag drömde jag om en krogkö) medan jag fortfarande ser motorcyklarna. Sen vaknar jag av en nationalsång.
Och, självklart, Heja Vale! Vet inte riktigt vad dagens race bevisar, men motivationen verkar iaf finnas där. Jag är såååå glad att det INTE är VR46 som slutar efter säsongen!
Oddsen på att RdP övertaggar och kraschar måste vara nära noll...
Någon som noterade var/när Stoner fick sämre ("inget") grepp bak än Rossi, så att han inte kunde hänga med ut ur kurvorna? Förfärligt onödigt av Rossi att gång på gång bromsa om Stoner då ifv, när han kunde valt att bara gasa förbi.
Att det skulle finnas en "förklaring" till varför VR kom före var iofs att vänta.![]()
Någon som noterade var/när Stoner fick sämre ("inget") grepp bak än Rossi, så att han inte kunde hänga med ut ur kurvorna? Förfärligt onödigt av Rossi att gång på gång bromsa om Stoner då ifv, när han kunde valt att bara gasa förbi.
Att det skulle finnas en "förklaring" till varför VR kom före var iofs att vänta.![]()
Jag smålog åt ditt inlägg när jag såg det.
Blev tvungen att asgarva när jag såg starten, har du någonsin haft så rätt?
Nästa race blir från läktarplats![]()
Såg du inte loppet eller? Rätt uppenbart tom genom tv bilder att stoner hade svårigheter med greppet ut ur böjarna...Någon som noterade var/när Stoner fick sämre ("inget") grepp bak än Rossi, så att han inte kunde hänga med ut ur kurvorna? Förfärligt onödigt av Rossi att gång på gång bromsa om Stoner då ifv, när han kunde valt att bara gasa förbi.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |