MotoGP 2012: Le Mans - Frankrike

Trist! Funkade perfekt för mig.

Inte ofta man ser Stoner krascha men tummen upp för att tar i från hörntänderna :)

... och sen rätt ut för att pulverisera motståndet igen... ;)

Det verkar stanna på:

Stoner 1.33:945
Crutchlow +0.480
Dovizioso +0.484

Han är f-n inte frisk den där karl.. Vette tusan om det är något annat än han själv som kan stoppa honom den här säsongen. Personligen skulle jag gärna se honom slå Doohans 80% rekord :yoparty

Inte mycket liv här när det är racehelg på västkusten =)

Ett av de mest underhållande kvalen på länge! Många som imponerar. Men, vad i hela he****e lyckades Spies med på slutet? Han låg på 20:e hela timmen till sista minutrarna då han helt plötsligt var med i toppen? Hittade han gasen?

RDP före Bradl var en högoddsare, men Bradl hade nog lite ont.

Jag tror att Bautista spöar Spies (att ha tampats med Sic i 250 härdar), och jag hoppas att Rossi klarar en femteplats i torrt, efter att ha tryckt ut Crutchlow i sista böj!

Last edited:
Ett av de mest underhållande kvalen på länge! Många som imponerar. Men, vad i hela he****e lyckades Spies med på slutet? Han låg på 20:e hela timmen till sista minutrarna då han helt plötsligt var med i toppen? Hittade han gasen?

Citerar crash.net: "After three dry free practice sessions, qualifying took place on a drying track - with spots of rain returning in the final minute."

Kanske hade med detta att göra.

Hoppas redding tar sig upp på pallen, alltid bra på träning o kval sen går det åt skogen på racen...

Tycker Lundh gör ett starkt kval. 26:a förvisso, men före West, Neukirschner och Willariot med endast 2,2 sekunder upp till pole.

Nu hade han en mindre krasch på WU, men jag hoppas på ett starkt race!:tummenupp

Crutchlow snabbast på WU, Stoner plockar tiondelar i sista sektionen på banan och Rossi trea med Hayden direkt efter i regnet. Lorenzo efter båda Duccarna. Det är bäddat för en sanslöst spännande race. Men eftersom vi är på Le Mans kommer vädret inte bestämma sig och det kommer bli ett sånt där hitteporace igen. Hoppas Crutchlow tar det hela idag, det hade varit ruskigt kul.

Marquez borta. Och en fin omkörning av Zarko som drog omkull Rea. Undrar hur snacket mellan dem går efter racet...

Skapligt skönt för Luthi kan man tro. :tummenupp

Grymt snabba "kast" mellan succe och katastrof! :brynad

Är inponerad av Rossis åk idag, han har verkligen förbätrat sig.... Står mellan Stovner Lorenzo, och Rossi, spännande måste jag säga idag, Rossi ger verkligen järnet i dag, länge sen han var så aggresiv....:banana

Hurrraaa!!! Vilket race!

Lorenzo kanonkulan o vilken känsla när rossi går om Stoner!!!!
Fan vilket grymt race!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...