Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En värdig efterföljare till DoohanNu kröner jag Lorenzo till kung över tråkiga racingprofiler.
Det händer ingenting runt den mannen överhuvudtaget, så nu vill jag se en ändring inför de sista racen. Nästa race i Malaysia får segraren 30 pinnar, 35 i Australien och i Valencia 40. Då kanske den där spanjoren visar lite fightingspirit!
Nåt att skylla på teamet.![]()
Eller en lite för gasglad Cal.
Fortfarande teamet som ska kunna förutse att han kan hamna i en batalj och behöva vara lite "gasglad". Det är ju inte så att han har för vana att segla ifrån alla och cruisa in i mål.
Är det en mineral?Tungsten är ett mineral, och det är det nog lite klurigt att bygga ett för ändamålet bra bromsok av.
Jag tror Cals hoj var fylld till bristningsgränsen eftersom de visste att de kunde få problem med bensinförbrukningen. Det jag funderar på är om föraren kan göra override på de bränslemappar som datorn väljer för att soppan ska räcka hela vägen?Fortfarande teamet som ska kunna förutse att han kan hamna i en batalj och behöva vara lite "gasglad". Det är ju inte så att han har för vana att segla ifrån alla och cruisa in i mål.
Är det en mineral?
”Volfram är ett metalliskt grundämne”, menar Wikipedia. Och att det ”...används främst vid metallbearbetning och gruvdrift samt till byggnadsmaskiner.” Benämns som en ”Övergångsmetall”.
Mineralen scheelit var då redan känd och kallades tungsten på grund av sin höga densitet. Grundämnet fick också detta namn, men numera syftar tungsten enbart på scheelit. På engelska kallas grundämnet dock fortfarande "tungsten".
Att inte Marquez fick någon bestraffning för det här, på friträningen i lördags, tycker jag var dåligt!
Haha, ja, det är betydligt mindre snack i stil med "Rossis hårda jobb med Ducatin ger äntligen resultat" nu jämfört med ett par veckor sedan.Ducati som ändå presterat bra i Japan historiskt sett. Alla som ropade om att Rossi och Ducati var med i matchen igen efter San Marino har legat lågt sedan dess. Det var hemmabana, extra testning och frånvaro av motsånd som gav en enstaka pallplacering.
Märkligt nog är det ändå sådana förare som får en att sitta klistrad vid teven. Det är uppfriskande att få en kritisk blodtryckshöjning när man ser på sport!Marky Mark är en gravt empatihandikappad jävla idiot. Som tur är (för honom) har han ju en viss förmåga att köra motorcykel. Jag hoppas att han får smaka på sin egen medicin snart. Iannone borde fuck him up, det vore roligt.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |