Gös i agenthatt
Live hard, Paul Young
Någon som har eller har lirat detta spel? Tänkte ta och köpa det som tröst nu när åksäsongen lider mot sitt slut. Tänkte ifall någon kunde berätta huruvida det är köpvärt eller ej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Spelar det nästan dagligen på pc och det är klart kul, bättre än motogp 3 i mina ögon.
Gillar man mc så kan man inte ogilla det här spelet![]()
JAg har både GP o GPR4, dom är båda skitkul, i GP så kör du ju som vanligt på gp hojar.Jag vetifan om jag ens gillar mc-spel. Men nu när man köpt hoj, så kanske man uppskattar mc-spel litet mer.
Annars kanske man skulle köpa PGR4 istället. Tydligen kan man köra både bil och hoj i det nu.
JAg har både GP o GPR4, dom är båda skitkul, i GP så kör du ju som vanligt på gp hojar.
I PGR så har du möjlighet till o köra standard hojar.
Men är du ute efter ett rent hojspel så satsa på GP.
Jag skulle ha valt MotoGP![]()
Kul att det är 800 cc hojarna.![]()
Ja precis, samt alla förare från årets säsong. Mao väldigt aktuellt fortfarande, det brukar ju inte vara så när ett sportspel dyker upp
Går det inte bra att köra så kan man alltid rikta in sig på att torpedera Hayden av banan. Bara det är glädje nog för att köpa spelet![]()
Aha! "Alla förare från förra årets säsong".![]()
Jag känner till exakt NOLL GP-förare. Eller, jo. Valentino Rossi känner jag igen namnet på. Men jag har inte en susning huruvida han fortfarande är aktiv eller inte.
Men Hayabusa låter riktigt kul.
Går det inte bra att köra så kan man alltid rikta in sig på att torpedera Hayden av banan. Bara det är glädje nog för att köpa spelet![]()
Nicky HAYDEN, inte slang för Hayabusa![]()
Ha ha. Ja, inte fan vet jag. Någon Nicky Hayden har jag ändå aldrig hört talas om. Tacka vet jag F1!
Nu kan jag ju inte sitta och säga att du kommer tycka att det ena spelet är roligare än det andra, men med tanke på att du inte är så insatt i MotoGP så känns det som att du kommer ha roligare med PGR4 där std. hojar finns. Halva "grejen" i MotoGP är ju att man kör med/mot förarna i GP som man känner igen, iaf enligt mig.
Jag är ganska insatt i GP men gillar dock PGR4 bättre då det är en blandning mellan arkadspel och ett riktigt racingspel. Och GP vill jag nog säga är ett rent racinglir.
Men hur ser det ut om du jämför grafiken, spelkänslan o.s.v.?
Jag känner, som sagt, till noll gp-förare. Men jag tänkte att man kanske kunde lära sig lite av ett spel som motoGP. Jag har en tendes att alltid åka rakt fram i kurvor, då jag tycker att det är skitläskigt att luta hojen.
Min bilkörning lärde jag mig från spel som bl.a. Colin McRare och RalliSport Challande.![]()
Eeeh.. har du körkort?
(Och förresten, din hoj är från Österrike, inte Düskland)
Men jag tänkte att man kanske kunde lära sig lite av ett spel som motoGP. Jag har en tendes att alltid åka rakt fram i kurvor, då jag tycker att det är skitläskigt att luta hojen.
Du kommer inte bli en bättre mc förare tack vare ett tv-spel
Däremot kan du söka på motstyrning här på forumet för att få ett och annat tips om hur man svänger med en mc.
Sen så kanske PGR4 mer är ditt spel, ändå. Det känns som det
För oss som vill lira via pc online så finns den här tråden http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=122308&page=48
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |