blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag mailade just till henneSupermoto skrev:Låter ju strålande. Köp en liten, jag sa liten, bukett blommor till henne och hälsa från mig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag mailade just till henneSupermoto skrev:Låter ju strålande. Köp en liten, jag sa liten, bukett blommor till henne och hälsa från mig![]()
Vart???blom skrev:nu har jag fått pris: flyg+ boende+ inträde till GP, fred-måndag pris :2500kr![]()
blom skrev:vad jag vet så är det bara lill-erkki som varit och tittat på GP live?
blom skrev:nu har jag fått pris: flyg+ boende+ inträde till GP, fred-måndag pris :2500kr![]()
är jag helt fel ute om jag säger 1985erik skrev:Två gånger dessutom. Fast första gången hette förarna inte Rossi och Gibernau.
I 250 återfanns bla Pons, Baross och Eckl och i 125 återfanns Criville och Martinez. Cadalora körde både 250 och 500.
I 500 var 9:e man siste gubbe att inte varvas, de fem sista varvades dessutom två gånger.... Har för mig att privatstallen inte alls hade samma förutsättningar som idag, tom reglerat i reglerna om jag inte minns fel. Var det verkligen bättre förr????
Se nedan för resultat i 500
1 E. Lawson
2 C. Sarron
3 W. Gardner
4 N. Mackenzie
5 K. Magee
6 R. Haslam
7 P. Chili
8 A. Morillas
9 R. McElnea
10 T. Taira
11 A. Valesi
12 D. Buckmaster
13 F. Biliotti
14 B. Kneubuhler
15 J. Lopez Mella
16 N. Schmassman
DNF
T. Paavilainen
T. Bastiansen
A. Leuthe
W. Rainey
A. Carter
J. Doppler
K. Schwantz
M. Gentile
R. Nicotte
P. Linden
L. Cadalora
Att det var Anderstorp kanske ni redan räknat ut men vet någon vilket år det var?

ja får jag bara ihop slantarna så kan du vara lugn för att jag åker.. tanten tänkte att vi skulle till irland först men nu har jag som sagt va ändrat på det idagMattias650 skrev:Riktigt schysst pris. Bar´ å åk!![]()
blom skrev:är jag helt fel ute om jag säger 1985![]()
blom skrev:jag klämmer väl till med 89 dåalt 88
kan ha varit freddie s 1985
den fick jag oxåerik skrev:Rätt svar är -89. På Eurosport sändning kunde man skymta mig på läktaren, hade en röd/gul Race-keps så jag syntes ganska bra... Det var för övrigt på den tiden Race var en svartvit tidning i kvällstidningsformat, fick den alltid av en bekant till farsan som åkte enduro och därmed fick tidningen via sin licens.
blom skrev:den fick jag oxåtyckte det var en riktigt bra tidning
![]()
AAH jag visste väl att jag hade sett dig förut. Det var du alltså på läktarn 89erik skrev:Rätt svar är -89. På Eurosport sändning kunde man skymta mig på läktaren, hade en röd/gul Race-keps så jag syntes ganska bra....
crashtestdummy skrev:AAH jag visste väl att jag hade sett dig förut. Det var du alltså på läktarn 89![]()
Har du det inspelat? sånt är ju lite coolt att spara.
Min TV debut var att visas kort stundvis och sen var mitt vänsterknä med jääääättelänge i Svar direkt. det här var säkert, 1990.
har även varit intervjuad på tvärsnytt. så kom ihåg det att jag är en mediakändis![]()
![]()
JAG ÄR PÅ!!!blom skrev:nu har jag fått pris: flyg+ boende+ inträde till GP, fred-måndag pris :2500kr![]()
TssSupermoto skrev:Vad sägs om att ha varit med på bild på "framsidan" av husaberg.se
Jag har även varit på skitstor bild på framsidan av NA när jag spelade Örebro-cupen i fotboll, typ 1991.
För att inte tala om höstens succé i NA med kraschbilden som ni alla känner till

|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!