Moto Gp Qatar

#space skrev:
2070979 Hopper o Edwards har en hobby :tungan

är man så fjollig som Hopper är det klart man måste kompensera.
Hans sparkar var inte ens i klass med en grinig fjortistjej :hihi

pic_hohnHopkins4.jpg

härmed lämnar vi coola smeknamn som Hopper och börjar använda
det mer lämpade och klassiska Vingmuttern

Last edited:
Fick tag på loppet till slut...

Jag gillar Rossis avslutande kommentar under presskonferensen: "The championship is very long and It will be a great battle also this year".

Hitecfrollo skrev:
2068551 lördag 2006 04 08

0945 uppv. gp

1015 intro

1045 125cc

1200 250cc

1330 moto gp

Ja, för inte va det någon tidsförskjutning och morgonrejs i ottan.!!! :va
En polare hävdade promt att han sett Rossi vinna redan vid 5 tiden på morgonen.

Förövrigt såå skönt att se Rossi vinna...och bli lika glad som han alltid blir..!!

Han tar hem 2006 års mästerskap...det är jag helt säker på. Kanske inte med lika god marginal som han gjort tidigare. Men han blir ändock vinnare.!!!

//Madrossifan

Manhattan skrev:

Citat: "Casey 'looks kinda young to be on a grown up's bike' Stoner" :rofl

"So, who were the losers?
In the 'team' category Suzuki took full honours with both their bikes breaking down proving that not only can the Suzuki engineers build an uncompetitive engine but they can also make it unreliable too. A rare treat." :mattias

Last edited:
Nyteknik skrev:
2074036 Ja, vilken förlösande och överraskande glädje att se den förare som har vunnit 37 race i MotoGP fortsätta vinna i år. Skönt att slippa några förändringar.

Håller med till 120% vi gillar rossi ,men inte att han tar luften ur nästan alla race han medverkar i i rena rama doohan stilen . tillslut blir det som med doohan folk skiter i klassen och fokuserar mer på 250 klassen eller den helt underbara 125 klassen där det alltid är bra fighter . sitter och skriker av glädje när killen vurpar för då blir det ett race värt att kolla på .

Angående Rossi och hans ständiga vinster så är jag kluven. Visst vill man ha spänning i racen, men samtidigt tycker jag att det är otroligt kul att få se världens genom tiderna bäste förare köra. Det är oerhört fascinerande att han kan vara så otroligt överlägsen. Just därför är han ju värd all vår lov och pris! Jag blir alltid glad när Rossi vinner. Han får gärna ta fler rekord för min del.

Nyteknik skrev:
2074036 Ja, vilken förlösande och överraskande glädje att se den förare som har vunnit 37 race i MotoGP fortsätta vinna i år. Skönt att slippa några förändringar.

41 race i motoGP och 13 i 500 iofs

Webspy skrev:
2072017 Jultomten!
:rofl

Alltså, ursäkta, men hur kan man ställa en fråga om vem som vann gårdagens MotoGP race på Sporthoj.com's Racingforum? Det är som att gå in på ett fullsatt Råsunda med ett matchprogram i handen och fråga bänkgrannen vilka det är som spelar. Ursäkta NO_FEAR, det är inte ett påhopp. Jag hoppas du inser det komiska i ditt inlägg och att du kan bjuda på dig själv.

oFFkeFF skrev:
2074131 41 race i motoGP och 13 i 500 iofs
Jag höftade till. Ännu värre i så fall. Visst kan man gott och väl hålla på Rossi. Men jag har lite svårt att förstå attraktionen i att se samma förare vinna gång efter gång efter gång efter gång. Det uppfyller inte speciellt höga förväntingar på variation eller överraskningar. Att Rossi gick till Yamaha var både överraskande och spännande. Men efter första säsongen - till och med de första racen - var det inte lika spännande längre. Nu skulle spänningen återuppstå om han skrev på ett treårskontrakt med BMW eller Suzuki.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back